Seyor - This book of Lies

Ik begrijp dat je wel invloed hebt op hoe de zang zou moeten klinken, dus je hebt niet gebruik gemaakt van een bestaande a capella track. Dat scheelt in mijn waardering! Jammer idd dat de zang wat vlak klinkt, maar voor een nummer in de dance sfeer is dat mss niet zo verkeerd. Voor de rest een puike productie, duidelijk met veel aandacht en vakmanschap gemaakt, maar mist een paar aandachttrekkers c.q. onverwachte wendingen, waardoor het nog beter zou zijn geweest.
 
Lekkere track, alleen: ligt het aan mij of is alles heel 'dof' gemixt?! Ik mis wat frisheid/dynamiek/hoog in de mix?
 
Zeer gave track.
Goede structuur en sounds.
Alleen de mix zou nog wat verbetering kunnen hebben

Maar overall, helemaal top! :okdan:
 
Tsja, weet je... Je hebt misschien wat 'pech' dat deze track in de player wordt gevolgd door een ietwat vergelijkbare track met vergelijkbare zang van sKeLeTvM, maar dan vind ik die vorige toch wat beter uitgevoerd. Vooral de zang dan, maar dat is al vaker aangegeven. De track is verder niet verkeerd, klinkt best prima allemaal.
 
Knappe track :okdan:
Lekker die gitaar ook!
Inderdaad de mix kan wat meer presence & vooral meer brilliance gebruiken.
En misschien iets te volgestopt qua synths.
 
Goede track de stem van de zangeres en opzich ook wel de stijl doet me denken aan hooverphonic, maar dit zit veel meer boordevol met synths. Er zit veel in, ik word ietwat overdonderd wel. Drums zouden wel wat meer mogen knallen!
 
Zeer gave track.
Goede structuur en sounds.
Alleen de mix zou nog wat verbetering kunnen hebben

Maar overall, helemaal top! :okdan:
Mixen blijft een dingetje bij mij, ik sta ook altijd versteld hoe goed sommige tracks hier zijn gemixed.
 
Ah, kijk. Ik was dus niet de enige die hier een dikke songfestival-hit in hoort. Nice. :) Goed gedaan!

De mix is benoemd. Misschien een quick win.. duurde even voordat het me opviel, maar ik hoor eigenlijk geen kick... als je die nou es wat harder zet (of een wat "hoorbaardere" sound pakt), zou dat niet al veel schelen..?
 
Laatst gewijzigd:
Ah, kijk. Ik was dus niet de enige die hier een dikke songfestival-hit in hoort. Nice. :) Goed gedaan!

De mix is benoemd. Misschien een quick win.. duurde even voordat het me opviel, maar ik hoor eigenlijk geen kick... als je die nou es wat harder zet (of een wat "hoorbaardere" sound pakt), zou dat niet al veel schelen..?
Oeps Songfestival-hit, sorry dat was niet de bedoeling ;) Wat betreft de kick heb je misschien een punt, maar vind zelf snel een kick teveel aanwezig in nummers.
 
Ik word iig wel erg blij van die vocals, ik hou wel van die lijzige, onderkoelde stem. Door het accent doet het ook wat exotischer aan dan een Engels sprekend persoon. Knap arrangement met verrassende wendingen, gitaar past er ook mooi bij. Fraaie track weer @seyor !
 
Oeps Songfestival-hit, sorry dat was niet de bedoeling ;)

Oei, dan ook sorry van mijn kant, als je het als een belediging opvatte :D Het punt was in elk geval dat 'ie dik in orde is.

Wat betreft de kick heb je misschien een punt, maar vind zelf snel een kick teveel aanwezig in nummers.

Kan ik me heel goed in vinden. 't Is altijd een beetje zoeken naar de sweetspot.. Eventjes extreem zácht monitoren kan helpen, om uitschieters en wegblijvers eruit te pikken..
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top