In the dark!

Nog een update. meer sidechain, hihats terug luider, extra samples. Zellfde links om te luisteren.
 
Ik heb hem helemaal uitgeluisterd en vond hem goed door de variaties die je erin stak.

Wat betreft de mix, ik vind dat dat hihat loopje te weinig hoog heeft, klinkt wat dof. Wat me ook opviel is dat je trach heel erg luid begint. Voor de rest prima, 't zit al in mijn hoofd. Grtz, Gloomy :)
 
Begin is aangepast qua volume en de hihats daar stond idd nog een eq op die ze wat doffer maakten, die heb ik nu aangepast!
Bedankt voor je reactie Gloomy!
 
Vind hem best tof met die tempo wisselingen. De kick valt wel bijna weg en de hihats worden met me op den duur ook wat veel en lijken wat los te staan van de kick en snare. Wellicht wat spanningsopbouw, wat breaks ofzo. Maar ga vooral door 8)
 
Ik vind de bas erg tof en kan die vaak horen. Die hele snelle geluiden (hi-hat?) kan ik niks mee, misschien wat volume variatie en überhaupt variatie toevoegen om het meer een instrument te maken? Ik vind nu het melodische gedeelte van de track heel tof en geschikt om veel te herhalen, maar de beat doet grotendeels nog weinig voor mij.
 
Update: De Hihats heb ik stiller gezet zodat ze niet de overhand nemen en de sidechain heb ik aangepast.
 
Back
Top