In the dark!

Eerst en vooral: I loved the percussion. Maar dan wordt het minder. ZES minuten dat zelfde deuntje, is teveel van het goede. Na 3 minuten was ik hem eerlijk gezegd al beu gehoord, sorry!
 
Een apart 909 drumloopje...:okdan:
'n paar paden mogen er wel in...
het is nu idd een 909 loopje met het zelfde 4 tones...
een breakje of wat afwisseling qua noten kan geen kwaad.
 
Ik vond het niet zo goed... meestal hou ik dan mijn mond, maar ik zou je - uiteraard goedbedoeld - adviseren om eens goed naar een aantal artiesten die je goed vindt te luisteren. Hoe bouwen zij hun nummers op, hoe zorgen ze voor spanning, variatie, ontspanning in hun muziek, maar ook hoe zitten de drumpatronen in elkaar... ik denk dat je daar nog heel veel kunt winnen. Maar misschien heb je dat al gedaan en zijn het allemaal bewuste keuzes, dan is het gewoon niet mijn ding. Dat kan ook. Succes ermee!
 
Eerlijk gezegd had ik niet zo veel zin om erg veel te programeren vandaar dat hij wat eentonig is, maar ik vind hem toch goed zoals hij is.
 
Hey Retiep,

ik heb de balans van je track wat meer in de juiste verhoudingen gezet...de drum and bass sound ....
Uiteraard is dit een vb om je een richting tegeven waar je eigenlijk heen zou moeten met je track ,qua sound.
En dat kun jij 100% beter doen door je mix aan te pakken.
Besteed aandacht aan je mix, tis echt de moeite waard!
De qualiteit van je mix beinvloed zeker in dit genre bijna 50% van je eind resultaat.
Als je niet mixed...start ermee...tis 1 van de belangrijkste aspecten van music producers.
Blijf tracks maken Retiep !:dj:
 

Attachments

  • master rebalance 2022.mp3
    5,8 MB
Hey Retiep,

ik heb de balans van je track wat meer in de juiste verhoudingen gezet...de drum and bass sound ....
Uiteraard is dit een vb om je een richting tegeven waar je eigenlijk heen zou moeten met je track ,qua sound.
En dat kun jij 100% beter doen door je mix aan te pakken.
Besteed aandacht aan je mix, tis echt de moeite waard!
De qualiteit van je mix beinvloed zeker in dit genre bijna 50% van je eind resultaat.
Als je niet mixed...start ermee...tis 1 van de belangrijkste aspecten van music producers.
Blijf tracks maken Retiep !:dj:
Kzal eens kijken als ik er zin in heb om de bassdrum en lage tonen wat meer prominent te maken, alhoewel ik hem eigenlijk wel goed vind zo, een beetje luchtiger.....
Allesind bedankt voor je constructive input!
 
Update geplaatst, is ie een beetje beter? (zelfde links)
Mischien de high end een beetje afvlakken....of toch maar niet??
 
Back
Top