reparatie nodig digitale piano (roland kr 4700)

panic

Ingeburgerd
Lid sinds
19 augustus 2010
Berichten
35
Dag allemaal,

ik heb hulp nodig, een dokter om mijn oude digitale piano te redden (roland kr4700 van ergens in de jaren 90). Kent u iemand die dit zou kunnen, liefst in de buurt van Leuven - België, dan hoor ik dat heel erg graag!

Beschrijving van het probleem: eerst was er sporadische een gekraak te horen (ook wanneer hij aanstond maar niet werd bespeeld). Na enige tijd was dit probleem plots verdwenen, maar was ook het totale volume van de piano wat lager. Na meer dan jaar was het volume plots terug, maar een dag later was het gekraak ook terug. En twee weken daarna was dat ook weer weg, maar deze keer is het volume nog sterker gedaald, nu is het te stil om nog aangenaam te kunnen spelen.
Ik merk wel dat ik zonder probleem de external input kan gebruiken, dan krijg ik nog steeds vol volume uit de ingebouwde speakers. Op die manier omzeilde ik het probleem in kraakperiodes: volume slider helemaal naar beneden, en een piano-module aan de external input, die niet beïnvloed wordt door de volume slider. Maar nu wil ik een echte oplossing (ik hou nogal van de klank van de kr 4700, niet zoveel van de module die ik heb...)
 
Back
Top