Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

Hoe gaat het stemmen straks in zijn werk trouwens?. Ik zag via een poll. Maar kon niet vinden of je op 1 favoriet moet stemmen of een top zoveel mag aangeven of op een andere manier meer dan 1 track mag aandragen.
Je mag 70 of 0 stemmen geven of alles ertussen…
 
Staat de knop om een duimpje te geven aan een post eigenlijk expres uit in het contest gedeeltje? (@ishi)

Ja.. dat is jaren geleden zo ingesteld. Ik meen om de focus helemaal op reageren middels berichten te leggen.
 
Geinig al die screenshots.
Ziet er ingewikkeld uit allemaal. :D Haha die van mij was ook wel erg simpel, visueel gezien.

Maaruh ik ben zo ongeveer op de helft en ben onder de indruk van de kwaliteit en diversiteit.
Net echt de ene na de andere mooie track geluisterd! Het houdt niet op! :okdan::halleluja
 
Ik heb volgens mij 80% wel gehoord.. vanmiddag even wat tracks gecheckt op mijn PA systeempje in mijn living.. ik zocht naar wooferfood.. nou, ik heb genoten.. :mega:
Ik hou dus helemaal niet van Vangelis maar de opname hieronder is zo lekker gedaan met die sound FX.. wat een ongelofelijk lekkere dreunen komen er hier voorbij.. complete aardverschuiving.. echt alles trilde mee.. :D



En nog veel meer tracks als hieronderer gedraaid.. scary laag sub.. :{ Super thanx!! :mega:

 
Nog niet helemaal rond maar wel al een eind.

Ik moet zeggen dat ik het niveau erg hoog vind. Er zit tot nu toe eigenlijk niets tussen waarvan ik vind dat het echt slecht is. Over smaak valt altijd te twisten uiteraard, maar de kwaliteit is gewoon goed! Lijkt ieder jaar beter te worden.
 
Wat een progressie onder de leden hier!. Voor kerst een nieuwe headphones gehad en om deze eens lekker “in te spelen” de hele lijst gisteravond eens beluisterd. Ook wel wat ge skipt, maar niet omdat het slecht was maar om simpelweg een eerste indruk te krijgen van alle inzendingen. Dit zou als Tidal muzieklijst echt een goeie lijst zijn! Wat een diversiteit en de kwaliteit is ook bovengenmiddeld tot goed. Iedereen verdient een stem wat mij betreft en dat is het eerste jaar in de historie van de contest. Dank alle inzenders. Geweldige muziek van nederlandse bodem om trots op te zijn. Fijne jaarwisseling allen.
 
Maaruh ik ben zo ongeveer op de helft en ben onder de indruk van de kwaliteit en diversiteit.
Net echt de ene na de andere mooie track geluisterd! Het houdt niet op! :okdan::halleluja

Ben erdoorheen. Lijstje met namen bijgehouden en kom op 32 stemmen in totaal.
Het was weer geslaagd! :okdan:
 
En nog veel meer tracks als hieronderer gedraaid.. scary laag sub.. :{ Super thanx!! :mega:


Leuk, dat is mijn inzending. Sub laag is heel goed gelukt in deze track. Met name door de bass uit de OB-6. Tijdens het masteren heb ik het geheel door analoge outboard gehaald met de Pultec trick op 30hz. Wel goed gecheckt of hij nergens de bocht uitvloog met tonal balancer. Allemaal redelijk quick en dirty gedaan, maar toch een acceptabel resultaat 😊
 
Leuk, dat is mijn inzending. Sub laag is heel goed gelukt in deze track. Met name door de bass uit de OB-6. Tijdens het masteren heb ik het geheel door analoge outboard gehaald met de Pultec trick op 30hz. Wel goed gecheckt of hij nergens de bocht uitvloog met tonal balancer. Allemaal redelijk quick en dirty gedaan, maar toch een acceptabel resultaat 😊
Hey!! Ik zoek al een tijdje naar lekkere EDM-achtige tracks in de vorm van Wooferfood en deze track was één die wel opviel.. ;) Idd die lage sub (ergens tussen de 30 en 40 hz zit er lekker in.. lekkere kick ook en fijne track!! Zelf lukt het me niet om deze stijl te maken maar ik mag dit soort tracks heel graag draaien en gelukkig en dan is het zo leuk om dit in de contest tegen te komen.. Thanks! :okdan:
 
Wie heeft het meest positief geantwoord op op het forum dit jaar.Ja,op wie ga je stemmen.👨🏻‍🎓
 
Back
Top