Vooraankondiging Synthforum Contest 2022

Het zijn meestal wel minimaal een stuk of 60 a 70 of meer tracks dus hoe je dat achter elkaar gaat beluisteren?
Meestal begin ik en stop wanneer ik luistermoe/verzadigd ben en na wat dagen ga ik weer verder, ik maak wel vanaf het begin notities welke tracks zowiezo erg goed zijn en welke een extra luisterbeurtje moeten krijgen en zo ontstaat bij mij een selectie.

Bij mijn track zit ik nog wel te dubben of ik 'm laat zoals ie al in oktober was of dat ik er nog een partijtje bij maak.
Komt goed. Tijd zat hier :)
 
Hier een plaatje van de mijne. Lekker simpel en overzichtelijk. :)
 

Attachments

  • pic.jpg
    pic.jpg
    142,5 KB · Bekeken: 113
Nou, hier is de mijne hoor. Mijn workflow ook meteen duidelijk: "puinhoop" 🥴

Mijn track voor dit jaar heet "I ❤️ Synths". Zoals je kunt zien zitten ze er ook echt allemaal in :D
Screenshot 2022-12-24 at 23.48.48.png
 
ik wilde nog iets op de valreep ...maar te druk...
alles luisteren ook niet...ik heb een paar gedaan... alles met eeen nederlandse titel, 3 in totaal, maar die hebben een streepje voor wegens onkinderachtig... alles strak///alles prima///alle dertien goed
ik zou vinden einddatum 1 januari
waarom eind van het jaar kerst?
en ik wil best stemmen op de meest gestoorde track en het lieftst ook de meest vieze
iemand tips? anders stem ik gewoon op alle niet-Engelse titels voor het gemak . Die 3! mensen verdienen die breuk met de mainstream tenslotte
3!
 
Heeft iemand zin om alle tracks te downloaden en via wetransfer hier aan te bieden?

Normaliter doe ik dat wel, maar heb er helaas geen tijd voor deze keer.
Opzich 'n eitje.. maar sinds het nieuwe forum zijn alle downloads hun titel kwijt en krijgen ze titels als "152279-e78137cf547298cc6ecba3247d3170c5".. sommige MP3's hebben wel de titel in de TAG maar niet allemaal..

Edit: Ok... on my way... :walker:
 
Laatst gewijzigd:
Opzich 'n eitje.. maar sinds het nieuwe forum zijn alle downloads hun titel kwijt en krijgen ze titels als "152279-e78137cf547298cc6ecba3247d3170c5".. sommige MP3's hebben wel de titel in de TAG maar niet allemaal..

Edit: Ok... on my way... :walker:
Ja dat viel mij gisteren al op toen ik de tags van mijn inzending van vorig jaar wilde checken. Dat geldt dus voor alle downloads? Dat is zuur :S
 
Ja dat viel mij gisteren al op toen ik de tags van mijn inzending van vorig jaar wilde checken. Dat geldt dus voor alle downloads? Dat is zuur :S
MP3 TAGS blijven gewoon aanwezig van wat ik zo snel heb gecheckt.. maar als er geen TAG is ingevuld krijg ie de SF file identity en daar maak je letterlijk niets uit op.. :D

Zojuist alles gedownload en filenaam veranderd in de topictitel en hier geupload. MP3 TAGS ga ik zo nog even checken en zo nodig een nieuwe upload doen.. eerst even de kerstbrunch.. :koffie:
 
Acid Cloud.jpg

Om alles erop te krijgen moest ik 2 screenshots maken en aan elkaar plakken met GIMP... :engel:

Toch leuk om een kijkje in de keuken te hebben van de mede inzenders.
 
Hier de mijne, die is wel iets drukker/voller
Je weet dat je met dat kruisje het vak aan de rechterkant kunt sluiten en dan een heel stuk extra bruikbaar scherm hebt, toch?
 
Back
Top