Sonicware Liven Lofi 12

Overzicht
● Retro-sampling-engine met 12-bits sampler-modus

● Speel eenvoudig samples chromatisch over het toetsenbord

● Krachtige 4-sporen sequencer met parameter- en geluidsvergrendeling

● Relaxte knop voor het creëren van dronken beats

● 11 soorten effecten per track en 8 soorten mastereffecten



 

Attachments

  • 21C6571B-51C2-461C-A783-3856389AA766.jpeg
    21C6571B-51C2-461C-A783-3856389AA766.jpeg
    355 KB · Bekeken: 12.005
Heeft dat ding nu 4s Max sampling of 4s per slot??

per slot... Max 4 secs @ 16bit 12k. Op 24k is het 2 seconden... Enkel mono sampling..
 
Handig om te weten is dat je 1 sample per keer in kan spelen. Dus een drumkit kan niet... Daarom gebruiken die reviewers ook een drumloop denk ik...
 
Laatst gewijzigd:
Hij heeft wel een 'laid back' functie waarbij je de note per step wat vooruit kan nudgen.....

Dat je dus geen drums in kan spelen kick/HH/snare vind ik vervelend....de kick kan je inspelen maar de andere drums moet je een voor een op de steps plaatsen...
 
Dat je dus geen drums in kan spelen kick/HH/snare vind ik vervelend....de kick kan je inspelen maar de andere drums moet je een voor een op de steps plaatsen...
En via MIDI? Wellicht is iedere sample op een ander MIDI kanaal te triggeren? Als je een pad controller hebt waarbij je aan iedere pad een ander MIDI kanaal kan toewijzen, zou dat een goede oplossing kunnen zijn.
 
Mooi als je het dan kan oplossen, maar heb je wel weer iets nodig dat erbij komt. Het leuke van zo'n bakje is als het juist zoveel mogelijk 'self-contained' is.
 
Ja die vorige bak van hun kon ook niet un-quantized.
Daarom had ik mijn pre order gecancelled.
 
Toffe review trouwens van die Blezz Beats.. droge gast.

Maar hij pakt gelijk een van belangrijkste punten die missen voor het maken van hip hop beats: kan quantize uit? Swing, ppq...

Die andere reviewers hoorde ik hier niet over... Ook die hiphop MPC dude Marlon Digs (?) niet...
 
Volgens mij in December leverbaar €319,-

 
workflow video:

 
Damn.. wat een ramp om te editten...

 
Granulairsynthese toch ?

Zag ze goedkoopst €319
Levering ca juni
 
Back
Top