Sequential lanceert Trigon-6, een 3 vco polysynth

De Trigon in het kort :

3 vco's
6 voice poly
enhanced pro-3 Ladder Filter 12/24 db

1668711027536.png


Trigon-6-Slideshow-R-1024x524.jpg
Informatie op de site van Sequential : Trigon-6 - Sequential
geluidsdemo's :
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de Demo beluisterd en ... Mwa ... wellicht komen er betere demo's voorbij.
Nog niet veel van de tuned feedback gehoord want dat kan deze toch?
Feedback is the bomb.

 
Ik vind het een toffe bak, klinkt echt goed in de demo's die ik gehoord heb. Lijkt een breed bereik te hebben met die feedback / filter drive en schakelbaar 2/4 pole. Enige minpuntje vind ik dat 'ie wel weer heel erg in de P-6/OB-6 hoek zit met zijn basis architectuur en modulatieopties. Dat had van mij wel iets avontuurlijker gemogen.
 
humm ik had deze post eerder vandaag geplaats, maar is niet goedgekeurd hier. Appart

Maar mooie ladder filter variant in de Sequential serie. Geen Moog One vervanger maar zeker een mooie aanvulling.
 
humm ik had deze post eerder vandaag geplaats, maar is niet goedgekeurd hier. Appart
Ik heb even naar je bericht gekeken maar die voldoet niet aan de richtlijnen voor onze nieuwssectie. Je bericht was op 1 zin na in het Engels en er stond bijvoorbeeld ook geen foto bij.
 
Ik heb even naar je bericht gekeken maar die voldoet niet aan de richtlijnen voor onze nieuwssectie. Je bericht was op 1 zin na in het Engels en er stond bijvoorbeeld ook geen foto bij.
Er zat toch een link bij (dus thumbnail)? maar goed, dan loopt het even zo
 
Er zat toch een link bij (dus thumbnail)? maar goed, dan loopt het even zo
Nee, dat is geen afbeelding. Dus die komt dan niet door naar de nieuwsoverzichtspagina en Facebook. Voor de volledigheid nog eens de richtlijnen:

 
Enige minpuntje vind ik dat 'ie wel weer heel erg in de P-6/OB-6 hoek zit met zijn basis architectuur en modulatieopties
Basis, layout en modulatieopties is 95% een copy van de Memorymoog.

Het is gewoon een remake met een modern smaakje aan, net zoals de P6 en OB6 dat ook zijn, deze had de MM6 moeten noemen.

We kakken altijd op Uli maar Sequential doet het hier ook.
 
Klinkt wel goed en de funfactor is 10/10.
2dehandje in een verre toekomst is welkom.

Eigenlijk een mooie serie synths, de 6 serie van Sequential


Heb ik nog ergens 3 plekjes 8D
 
Synth klinkt goed, maar qua geluid en ui alleen maar meer van wat al bestaat. De markt voor polyfone analoge synths lijkt mij toch al goed verzadigd inmiddels. Zie niet wat dit instrument toevoegt.
 
Back
Top