Raar modulaar

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.342
Gek hoor, in de Volkskrant van gisteren een 3 pagina interview met multimediapionier Michel van der Aa die braaf poseert met op de achtergrond dikke Euro, Modcan B en Sergekasten en geen ENKELE vraag, opmerking of wat dan ook over ‘s mans gereedschap. Puur behang jongens en meisjes.
 
Pretentieus stuk, inclusief: Fotobijschrift: "Michel van der Aa: ‘In New York zit het publiek dat ik wil hebben; ik heb het gevoel dat ik daar begrepen word.’"
 
Het stuk is ook online te lezen. Gaat z'n werk over klimaatverandering, maar moet hij toch even zeggen: "mijn opera Upload kun je nu ook zien aan boord bij KLM-vluchten". 🤭
 
Het is de Volkskrant he; die hebben hun eigen interne stijlgids.
Zelfs daar zit soms toch wel enige zelf-relativering, maar alleen met een lampje te vinden.

Klimaat is nu het snelst groeiende verdienmodel in bijna alle vakgebieden incl. kunsten & journalistiek, dus in die zin past het stuk goed in de tijdgeest.
 
Pretentieus stuk, inclusief: Fotobijschrift: "Michel van der Aa: ‘In New York zit het publiek dat ik wil hebben; ik heb het gevoel dat ik daar begrepen word.’"
Alleen op Mars wordt ik zelf goed begrepen, maar de CO2-uitstoot die dat met zich mee brengt laat ik 100% compenseren, o.a. door m'n bagageladers minder te laten consumeren.
 
Back
Top