Welke chord viewer plugin gebruikt espen ??

ja da's waar, k heb in't verleden al gemailt met hem, maar k ben nu patreon aff, en k wil 'm ni teveel afleiden,

en welke gfx eq rack unit is dat , achter hem,
 
okey, da's intressant die shazam voor foto's,, da kende ik ni, maar k heb de plugin nog ni gevonden,

aan ja okey, MIDIculous Software,, pffffk waarom altijd zo moeilk,, al die ego marketing,, tja,, okey

 
ja da's waar, k heb in't verleden al gemailt met hem, maar k ben nu patreon aff, en k wil 'm ni teveel afleiden,

en welke gfx eq rack unit is dat , achter hem,
Volgens mij een Samson.. die analyser bedoel je toch?? Hard to come by.. (veel gezocht..)
 
okey, da's intressant die shazam voor foto's,, da kende ik ni, maar k heb de plugin nog ni gevonden,
 
okey, merci,, k zal de komende werkweek eens inloggen om te kunnen downloaden, en zelf eens te kunnen zien,
 
owww, die google lens is enkel voor de tablet of smrtphne,, pfff, toemme,, heel heel lastig, heel heel onpraktisch,

okey,, merci,, en 't is niet 'google lens windows' ... > thema < ,, ,, pfff,

oikeyy
 
okey, gevonden via een andere video van espen, : Fun Generation RTA-31

tja, ik zeg wel merci genoeg,,
Die google lens kende ik ni, er komen elke uur zoveel brol apps uit,, en overal met een buy me knop off course

okey, goe,,


 
Dat kan toch gewoon op alles waarmee je op internet kan? Screenshot maken en uploaden (via het camera icoontje).
 
okey, kei kei goe,, dat is't ,,, merci,, hahaha, okey,,

(tja, de micro krijg ik nog ni aan te praat, da's weer iets voor later,, okkeyy)
 
Laatst gewijzigd:
pfff, da's niks voor in't weekend,,, da's iets met UVI ?

EDIT

okey, 't is enkel de Exec, niet de plugin voor de free versie,
amai,, daar kreeg ik het koud van, okey
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top