• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht NDLR Polyphone sequencer / Source Audio Collider effectpedaal

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

JJ1975NL

Stamgast
Lid sinds
4 januari 2011
Berichten
150
Te koop (of stel evt een ruil voor, ik laat me graag verrassen met bv een Typhon, MC-101, etc)

- Source Audio Collider. Extreem diep pedaal met de beste delays én reverbs van Source Audio. Gebruik m te weinig. Compleet met doos en toebehoren (ook voeding).
350 euro, inc. verzenden (of ophalen in A'dam)

- Conductive Labs NDLR. Geweldige tijd mee gehad, maar ik sequence nu vooral met mijn Octatrack en Digitone. Als je bv houdt van drones/ambient en je wilt geen noot verkeerd raken, is dit echt een heerlijk ding. Compleet met doos en toebehoren.
325 euro, inc. verzenden (of ophalen in A'dam)

Vragen? Stuur me vooral even een berichtje.
 

Attachments

  • 20221105_152030.jpg
    20221105_152030.jpg
    145,1 KB · Bekeken: 152
  • 20221105_151835.jpg
    20221105_151835.jpg
    95,6 KB · Bekeken: 121
- NDLR verkocht!

- Collider prijs verlaagd naar 325 inc verzending
 
Back
Top