Synthmaster 2 voor $49,-

Morty-C-137

Stamgast
Lid sinds
19 september 2022
Berichten
479
Locatie
Nederland
Tijdelijk geeft KV331 Audi Synthmaster 2 Player gratis weg. Nadat je deze hebt geregistreerd krijg je van hen een aanbod om Synthmaster 2 voor $49,- te kopen (ze hebben op het moment een sale op upgrades):

Ik vind Synthmaster goed klinken, maar de UX is totaal niet mijn 'cup-of-tea'.
 
Best even checken welke skin je daarin hebt. Die oude skins hebben echt een verouderde look, de nieuwe skins zijn een stuk prettiger.
Ja klopt. Ik heb ook alleen de nieuwe skins geprobeerd, maar dat verander niets aan hoe je toegang krijgt tot de oscillators, modulatoren, hoe de modmatrix is opgesteld etc etc.
 
Ja klopt. Ik heb ook alleen de nieuwe skins geprobeerd, maar dat verander niets aan hoe je toegang krijgt tot de oscillators, modulatoren, hoe de modmatrix is opgesteld etc etc.
Klopt, de workflow vind ik eigenlijk zelf ook niet heel erg goed in vergelijking met andere synths, ook al is Synthmaster wel een complete synth met veel mogelijkheden.
 
Volgens mij gaat het niet zo goed met KV331 Audio. Krijg net een mail met de volgende aanbieding:

70%+15% OFF SynthMaster Winter Sale: Upgrade to SynthMaster 2 for $25 or SynthMaster 1+2 Bundle for $33 now!

Dus nog lager dan de aanbieding in oktober. Ik heb de eigenaar op KVR zien zeggen dat ze nauwelijks nog rondkomen. Tis jammer toch wel. Ik heb niets met Synthmaster vanwege de rot GUI en workflow, de sound vind ik echt wel goed, maar het moet voor mij ook een plezier zijn om mee te werken. Ik gun ze wel dat ze nog blijven bestaan en Synthmaster verder kunnen ontwikkelen (hopelijk ooit met een goede UX).
 
Volgens info uit april dit jaar op KVR Audio zou medio Q4 2022 Synthmaster 3 gereleased worden. Lijkt erop dat dit wel wat later gaat worden, het is immers al december.
Maar wellicht dat de scherpe prijs daar ook mee te maken heeft. Niemand vind het fijn om een flink bedrag neer te tellen voor een plugin als 3 maanden later blijkt dat er een nieuwe versie verschijnt.
 
Back
Top