Behringer Monopoly bij Bax voor 480,-

Dat viel mij ook al op. Wel vreemd dat je alleen via de arp door de voices kan lopen in poly mode. Jammer dat er geen perfourmer achtige modus op zit waar je dat wel mee kan doen.
Echt ja..
Zat ook al te denken dat apparte cv / gate per osc leuk zou zijn.
In elk geval aangenaam verrast door deze, direct fun factor:
 
432,- exclusief 5% korting nu.

De korting wordt wel steeds kleiner zo.. :D
 
Ik vrees voor de magische 399 grens. Dan kan ik me vermoedelijk echt niet meer inhouden. :bekdicht:
 
Helaas, 649,- euro nu bij bax..

Screenshot_20221107-214748_Chrome.jpg
 
Bij mij ook weer 649,- euro. Goddank, weer een angel minder
 
Wie weet komt die rond black friday weer in de aanbieding. Ik heb 'm nog gescoord voor €410.40. Dat is het me ruimschoots waard. Mooie synth. Slecht toetsenbord maar dat was al bekend.
 
Deze prijsstijging is om mensen wat af te schrikken die op de volgende prijsverlaging zaten te wachten.

Dus bij een volgende prijsverlaging zullen mensen eerder toehappen ipv af wachten of dat de prijs nog verder nog verder gaat zakken.
 
Of om mensen te plagen die hem teruggestuurd hebben om van de nieuwe korting te genieten :D
Zo zullen er wel enkele zijn
 
Voor de experts op het forum is dit waarschijnlijk een bekend trucje, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.

Naar aanleiding van een review in de Sound on Sound heb ik de Filter Cutoff frequentie op de Behringer Monopoly opgeschroeft van 7.1 KHz naar 20 KHz. De Monopoly komt er mijns inziens echt mee tot leven.

Hieronder een instructie video om de filter cutoff frequentie aan te passen op de Monopoly:


En een tekstuele uitleg:
 
Laatst gewijzigd:
Ik geloof dat ik 375 heb betaald. Voor een full-size + Kenton Pro 2 MIDI-CV doosje in Hillegersberg. Later een Tsjechische MIDI in kit op laten zetten. Leuk om te spelen maar is nog nooit in een track beland omdat het zo'n lekkere freakbak is.
 
Back
Top