Black Friday

Bij "Sonic academy" tot 70% korting op hun welbekende Ana Synth (versie 2.5 is nu uit), Kick: 40% korting en op sample packs ook grote kortingen...ik ben alvast fan van hen


Hier nog een 10% extra kortingscode voor Ana 2.5 of andere Sonic Academy producten. Laat hier even weten als 'ie is gebruikt! Wel zo netjes.

code: 10-da48b9
 
yes eindelijk aan de V collection voor €149 euro
Ik kan mijn antieke versie (vintage?) upgraden voor 99eu zie ik. Da's wel heel netjes, vooral omdat ik DX7, Synclavier en Mellotron nog niet heb en die interesseren mij wel. Verleidelijk...
 
En daarna krijg je een aanbieding voor de fx collection voor 49 euro. Zie dat maar eens te weerstaan... 😉
die kun je echt niet laten liggen voor dat geld, die FX collection is belachelijk goed kwa effect plugins
 
Bij mij staat hij €199 na inloggen op de site, is het mogelijks afhankelijk van welke producten je van hun al hebt?
Ja, bij arturia kijken ze inderdaad naar welke producten in je sales history staan en afhankelijk daarvan krijg je een upgrade prijs.
 
Hier nog een 10% extra kortingscode voor Ana 2.5 of andere Sonic Academy producten. Laat hier even weten als 'ie is gebruikt! Wel zo netjes.

code: 10-da48b9
Je kunt ook een kortingscode van 10% krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief, voor het geval er meer mensen gebruik van willen maken.
 
Bij "Sonic academy" tot 70% korting op hun welbekende Ana Synth (versie 2.5 is nu uit), Kick: 40% korting en op sample packs ook grote kortingen...ik ben alvast fan van hen

Dat is niet duur zeg voor zo’n capabele synth, maar wat krijg ik een jeuk van die interface zeg. Des te meer waardeer ik wat Matt Tytel heeft gedaan op dat vlak met Vital (het enige wat ik voor die synth zou willen is global set oversampling die vriendelijker met CPU omgaat en wat dikker klinkende filters zoals in Sylenth of Omnisphere).
 
Voor wie nog een mooie piano VST zoekt, de Ravenscroft 275 is ook afgeprijsd:


Ik heb 'm nu een tijdje in gebruik en ik zweer bij deze. Ook omdat ie zo goed speelbaar en je systeem nauwelijks belast.
Wat een heerlijk ding. Ik gebruik nooit meer het pianogeluid van m'n digitale piano maar zet standaard deze VST aan, aparte reverb erop en klaar.
 
Zoals gemeld in de Wavestate/Opsix topic: Korg verkoopt deze 2 plugins met 50% korting, dus $99 per stuk. Ook de andere plugins zijn goedkoper, maar wat minder hoge korting wat ik zo snel zag. https://korg.shop/
 
Back
Top