Black Friday

Morty-C-137

Stamgast
Lid sinds
19 september 2022
Berichten
424
Locatie
Nederland
Black Friday is in aantocht en dat betekend vaak veel goede deals (vooral wat software en plugins betreft).

Ik ben niet meer zo’n uitgever als ik eerder was en als ik iets op het oog heb rond deze tijd van het jaar wacht ik geduldig tot de black friday deals. Wel staat de koers van de Euro tegenover de Dollar heel ongunstig voor ons dit jaar. Daardoor pakt het wat duurder uit dan normaal, dus ik wacht nog even af op de prijzen. Maar dingen die ik op het oog heb zijn:

  • Acon Digital De-Verberate
  • XLN Audio XO
  • iZotope RX 10 Advanced
En jullie nog plannen?
 
Ik ben vooral van plan om dit jaar niks te kopen. Maar dat zal me wel weer niet lukken. Ik heb nog 2 Fabfilter plugins op het oog en als U-He met wat mooie deals komt zoals 2 jaar geleden zal ik ook wel overstag gaan.
 
Ik ben vooral van plan om dit jaar niks te kopen. Maar dat zal me wel weer niet lukken. Ik heb nog 2 Fabfilter plugins op het oog en als U-He met wat mooie deals komt zoals 2 jaar geleden zal ik ook wel overstag gaan.

herkenbaar..... er is altijd wel iets, wat je half vergeten bent, ineens met een mooie aanbieding komt. of wellicht Quanta 2 voor een goede update prijs....
u-he, nu 3 synths. meer dan genoeg voor mij..... alle 3 met 50%.... dank zij, u-he, de laatste 2...

ik heb het gevoel, maar ja dat is eigenlik toch al jaren, dat er konstant goede sales zijn. dat BF, in die zin niet meer zo opvalt?
 
herkenbaar..... er is altijd wel iets, wat je half vergeten bent, ineens met een mooie aanbieding komt. of wellicht Quanta 2 voor een goede update prijs....
u-he, nu 3 synths. meer dan genoeg voor mij..... alle 3 met 50%.... dank zij, u-he, de laatste 2...

ik heb het gevoel, maar ja dat is eigenlik toch al jaren, dat er konstant goede sales zijn. dat BF, in die zin niet meer zo opvalt?
Vorig jaar had U-He geen sale zoals het voorgaande jaar, daar baalde ik wel van, ik heb Diva wel gekocht maar zou Hive en Zebra nog wel willen hebben, maar anderszijds heb ik softsynths genoeg. Bij Fabfilter is het leuk dat de prijzen al aardig laag zijn als je al iets hebt, en dan daar nog een flinke korting op komt. En inderdaad zijn er altijd wel wat deals van plugins die niet eens op het lijstje staan. We zien het wel.
 
Nog steeds milde interesse in die Korg Wavestate native plugin, maar niet voor de prijzen waarvoor hij tot nu toe (ook in sales) is gegaan. Hopelijk dat ze met BF eens wat meer korting geven ... Of misschien heeft iemand een hardware Wavestate die de plugin niet wil en mij zijn korting wil geven? :engel:
 
Heb momenteel geen verlanglijstje voor software.
XLN Audio XO is trouwens fantastisch, één van mijn beste black friday aankopen.
 
Geen plannen. Ik kocht eerder alweer de update van ableton om me vervolgens alweer af te vragen waarom. Ik kocht wires van hainbach vorig jaar en heb t nog nooit gebruikt. Dus nee, vermoedelijk geen software meer voor me.

Of toch? Ik kocht een afgeleid product van synthorial, dat je leert drums programmeren en kon zo beter op t gehoor muziek ontleden en namaken en dat is geweldig :)
 
Geen plannen. Ik kocht eerder alweer de update van ableton om me vervolgens alweer af te vragen waarom. Ik kocht wires van hainbach vorig jaar en heb t nog nooit gebruikt. Dus nee, vermoedelijk geen software meer voor me.

Of toch? Ik kocht een afgeleid product van synthorial, dat je leert drums programmeren en kon zo beter op t gehoor muziek ontleden en namaken en dat is geweldig :)
Ja ik ben ook stukken selectiever geworden over aankopen. Het stuk moet wel wat toevoegen aan wat je al gebruikt en hoe je werkt.

Als je bedrijven als Waves en Plugin Alliance volgt dan zijn er elke dag wel deals te verkrijgen. Op Gearspace verbaas ik me er soms over hoeveel mensen iets kopen alleen omdat het goedkoop geprijst is (heb me daar in het verleden ook schuldig aan gemaakt). Maar het tikt aan over een heel jaar berekend.

Nu kan ik heel makkelijk deals negeren en wachten op koopjes voor de dingen die naar voor mij echt iets toevoegen. Maar plugin folders op Gearspace waar sommigen over 30 verschillende EQ’s en 60 verschillende reverbs etc beschikken.. brr.. moet er niet aan denken 😂
 
Back
Top