Behringer 2600 Blue Marvin bij Bax, 445 euro

Ik had mijn SMD-gear niet meegenomen, dus nog geen ingrepen gedaan tijdens Modlab. Wel ingeschat hoe vooral rondom VCF en VCA één en ander aan te pakken.. Nog even bedenken of ik de case wil boren om er wat extra switches op/achter te zetten. En idee van @SRPP om de FX-chip (van Coolaudio) bijvoorbeeld een chorus of delay te laten doen en er een spring reverb in te zetten (zoals bij de andere twee kloon-varianten).
 
Ik heb niet direct behoefte om de 2600 te modden, maar dan zou ik in eerste instantie kijken hoe de filters meer verschillend te maken zijn. Ik vind ze te veel hetzelfde, ik hoor eigenlijk geen verschil, behalve een klein verschil in tuning.

Schijnt dat bij audiorate modulatie iets meer verschil te horen is naast nog steeds verwaarloosbaar.

Een ander filter uit bijvoorbeeld de Odyssey zou leuk zijn
 
Ik vroeg mij af waarom het prijs verschil zo enorm is tussen de 3 varianten?
Wil er eigenlijk wel een graag in huis halen, maar wacht nog even,, ( Black Friday)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2022-11-04 om 21.37.25.png
    Schermafbeelding 2022-11-04 om 21.37.25.png
    436,2 KB · Bekeken: 143
2600 gewoon (zwarte) basismodel
2600 Grey meanie: betere componenten
2600 Bleu Marvin, betere componenten + echte spring reverb.
 
Grey meanie is afgezien van de kleur hetzelfde als de blue marvin.
Wat eddie zegt dus :)

Prijsverschil is vooral afhankelijk van hoeveel ze er nog van in het rek hebben staan, denk ik.
 
De Black nu bij BAX met kortingcode van 5% voor 443,65 euro
Haha.. ik post het 'n paar minuten terug net in het flitstopic..
 
Bax heeft inmiddels de korting "ruim" ongedaan gemaakt :
Voor de Orange versie, een verschilletje van ff €200 ...
(kortom : er worden spelletjes gespeeld tussen de grote jongens)

1668715061625.png
 
Er is gewoon te veel voorraad, met dit soort prijsbewegingen proberen ze potentiële kopers te triggeren om te kopen. Straks zakt het weer.
 
Er is gewoon te veel voorraad, met dit soort prijsbewegingen proberen ze potentiële kopers te triggeren om te kopen. Straks zakt het weer.
En er is te veel voorraad omdat iedere handelaar grote hoeveelheden moet bestellen, om nog enigszins spullen geleverd te krijgen.
 
Nog steeds intens blij met de mijne. Deze machine zit gewoon dondersmooi in elkaar. En alles is ook modulair. Probeer deze hoeveelheid synth maar eens in elkaar te freubelen in eurorack, dan ben je minimaal 5x zoveel kwijt. Ik heb zelf de kerstversie en het is een BEEST. Of het ook echt zo authenthiek klinkt als de ARP 2600 durf ik niet te zeggen, en kan me ook niet zo veel boeien eigenlijk. Maar karakter zit er zeker in, en de interface is best intuitief als je een beetje bekend bent met synths.

Kortom: doe er uw voordeel mee deze black friday :)
 
leuk als je nét de deal te pakken hebt, sometimes you win, sometimes you lose, persoonlijk vind ik deze prijs schommelingen echt nergens op slaan, zo fakking irritant man
 
Slaat idd nergens op, maar bax bereikt wel dat prijzen beter in de gaten worden gehouden = meer exposure = meer bezoekers = meer conversie = meer winst.
 
leuk als je nét de deal te pakken hebt, sometimes you win, sometimes you lose, persoonlijk vind ik deze prijs schommelingen echt nergens op slaan, zo fakking irritant man
Ik snap dat het vervelend is als je net iets gekocht hebt en daarna is het ineens goedkoper. Maar buiten dat wil ik wel opmerken dat ik heel erg veel gear gekocht heb tegen lage prijzen. Ja, je moet er op tijd bij zijn. Ja, je moet het geld net wel even hebben liggen. Ja, je moet continue op de loer liggen op apparaten die je graag wilt hebben... maar het loont.
 
Back
Top