• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack IO instruments KALYKE - Paratek 6 channel vactrol mute - Frequency Central waverunner - Error Imaginary Friend (standalone)

Prijs
100 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Ik heb enkele modules in de verkoop.

IO Instruments KALYKE dual function generator
Deze module is splinternieuw, enkel gebruikt voor een demo. Originele doos, stroomkabel, schroefjes.
130 euro

Paratek 6 channel vactrol mute
Tweedehands gekocht. In perfecte staat. Originele doos, stroomkabel, schroefjes.
100 euro

Frequency Central waverunner
Tweedehands gekocht. In goed werkende staat. Stroomkabel en schroefjes.
90 euro

Error Instruments Imaginary Friend (standalone versie, werkt op eurorack niveau dus kan geïntegreerd worden in een eurorack omgeving)
Dit instrument is splinternieuw, het gaat om een prototype (1 van 10) gebruikt om een demo te maken en de handleiding te schrijven. Er is een misprint op het frontpaneel maar voor de rest is deze unit helemaal zoals de productie modellen. Inclusief USB adapter en gewone adapter (om in het stopcontact te steken).
375 euro

Verder verkoop ik ook nog een Doepfer A-100 monster flightcase base (met PSU2 voedingen) voor 650 euro.

Indien er vragen zijn gelieve me te contacteren. Bij aankoop meerdere modules doe ik uiteraard wat van de prijs.

Prijzen zijn exclusief verzending vanuit België.
 
Back
Top