Gloomy's Tracks? Allemaal in 1 draad.

Zie je je partner graag, zie je je kinderen graag, zie je je familie graag, enz...Dan heb ik een idee:

Het is zo fijn om te horen dat je iemand gelukkig maakt. Awel, maak eens iemand gelukkig en zeg: deze muziek is speciaal voor jou geschreven.

En dan duw je op de play-button:



Eerst zullen ze schrikken van de duisternis, en als Matt begint te zingen, volgt de verlossing en gaan er misschien traantjes vloeien.

Probeer het eens uit, nu tijdens de aankomende feestdagen, en laat me eens weten hoe hun reakties waren ;)

Met dank, veel luisterplezier (al 500 luisteraars, zonder meer)

Jan.
 
Ik heb het braaf gedaan, Jan. :okdan:

Ze zat met een verliefde grijns te luisteren - geen traantjes, moet ik toegeven.

Slim gespeeld van je, beetje flirten met m'n vriendin via SF :D
 
Alweer een nieuwtje, een uitdaging deze keer. Laat Gloomy maar eens een industrial track proberen maken, en hier zie:


over dit lied ging het. Klinkt het tenminste als industrial? Ja hé?
 
Voor iedereen die niet meedoet aan de contest, maar wel graag mijn nummer zouden willen horen.
Astu!

Gloomy - You Know What You Have To Do
 

Attachments

  • Gloomer - You Know What You Have To Do.mp3
    8,8 MB
Voor iedereen die niet meedoet aan de contest, maar wel graag mijn nummer zouden willen horen.
Astu!
Mooi nummer hoor!
Lekker ritme...
Veel snorfilter sequenties en bescheiden sawtjes met vrouwen die weten waar ze naar toe willen...:D

Goed opgenomen overigens...:okdan:
 
Mooi nummer hoor!
Lekker ritme...
Veel snorfilter sequenties en bescheiden sawtjes met vrouwen die weten waar ze naar toe willen...:D

Goed opgenomen overigens...:okdan:
Hey, dank @Googol . Toeval wil dat ik net die dag "ruzie" heb gehad met mijn ex, waar wil ze naartoe? Mij nooit meer zien? Mooie feedback, dank je wel.
 
Ruziemaken met je ex? Dat is wellicht niet de meest efficiënte besteding van uw energie, maar als het zulke mooie nummers oplevert moet ik de mijne ook maar weer eens 'zoeken'! Alhoewel, ik kus liever de tong van een kaaiman! :D

Schitterend lied, heb je gewonnen?
 
Hey @Dilago , ruzie maken tussen haakjes, we blijven goede vrienden hoor.

Ik ben heel erg blij met je feedback, toppie gewoon, dank je wel!!!

Het stemmen loopt nog een paar dagen, maar ipv de 23ste plaats, wat ik eerst beweerde, ziet er nu naar uit dat ik binnen de top 10 zal eindigen. Also, thanks voor de stemmen luitjes :)
 
Wow, super gaaf. Blijft lekker doorbouwen en die mix klinkt echt strak vind ik. Zat dit jaar rond de tijd niet bij de studio en dus niet deelgenomen dit keer, had van mij een stemmetje gekregen!
TY van harte
<3
1
--

Gloomy
 
Back
Top