Gloomy's Tracks? Allemaal in 1 draad.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
Aangezien ik zo in de schijnwerpers loop, heb ik besloten, zoals Vink, om al mijn liedjes onder 1 thread te posten. Minder commentaren, maar ja dat nemen we erbij.

Hier komt de eerste: een chill, kort trackje aan 114 BPM

GLOOMY - FIND IT IN YOUR MIND



Thanks :)
 
Goed idee Gloom, jij bent zo productief dat anders de hele tracks sectie ondersneeuwt met jouw werk. :D

Mijn commentaar op deze (geluisterd op laptop): begint heel duister met die flink dissonante akkoorden. Enorme schok als die relaxte beat erin komt, totaal niet wat ik verwacht had. Zang staat een tikje hard lijkt het. Piano lijn en zang vind ik best leuk. De dissonante synth lijn is niet helemaal mijn ding. De fluit achtige sound schiet er qua volume behoorlijk uit op de resonantie frequenties, moet je denk ik ook een paar "surgical EQ" cuts in zetten. Het klinkt verder erg vol, misschien dat je met wat EQ hier en daar wat extra ruimte kunt maken voor de verschillende partijen.

Leuk trackje, weer eens wat anders.
 
Dank je wel LightX, die dissonante akkoorden zijn van Unison. Voor de rest heb ik aangepast wat ik aan kan passen, klinkt idd beter.

Commentaar is nog steeds welkom.

Link is dezelfde:

 
Eerst, mooi nummer. steeds weer wat anders:okdan:
Twee, heel mooi idee!
Minder commentaren
Misschien, maar die nummers blijven toch voorlopig (hoelang blijft/mag een nummer hier hangen?) zitten,
als dat een lange tijd is, dan kan iedereen in hun eigen tijd naar jou muziek luisteren en alsnog opbouwende kritiek leveren...(zelfs na jaren):okdan:
 
Dank jullie wel jongens, heel fijn om te lezen allemaal.

Hier is de derde:

GLOOMY - THIS NOT ME



Enjoy!
 
Lekker nummer. :okdan:
Goeie breaks en variërend.
xxc.png
 
Mooi gemaakt hoor...
Uit welke synth komt dat begin sawtje?
en ook goed opgenomen.
vocals zeker van het internet? :okdan:
SMILEYS .jpg
 
Hey Googol, dat is ofwel een sample van Leviatan3 ofwel omnisphere.
Ik werk bijne altijd zo, ik neem een wereld sample en bouw daar een nummer rond, zo heb ik het gevoel dat mijn muziek gemaakt wordt door heel de wereld: UNITY!
Vocals zijn, zoals vaak, van Looperman.
Dank je voor je mooie commentaar. Fijne nacht nog.
Gloomy. :)
 


Volledig geïnspireerd door onze Vink, Arjan. Zijn er gelijkenissen @vink ?


haha, dat is nog een verrassing, zo smorgens vroeg!

dank! en leuk dat je geïnspereerd bent....., er zijn zeker gelijkenissen, ik hoor de inspiratie én je hebt het toe-ge-eigend.. het heeft nog immer, zeer de gloomy-feel. (en wat is dat de gloomy-feel, zelfs in je diversiteit is het aanwezig. altijd moeilik iets goed te omschrijven, niet onmogelik..)

en dat zgn. koe-geluid, dat lijkt toch te komen van zo'n speeltje (ik denk dan gelijk aan de film delicatessen). werkt erg goed.

lekkere, goeie track, gewoon overigens!
 
Ja, hij is bijna volledig gemaakt in Reaktor van Complete. Het probleem is dat de noten blijven doorlopen in FL-studio, maar da's goed want dan krijg je dit resultaat.
Bedankt Vind, blij dat je't goed vindt. En een koe? Ik hoor alleen een schaap, de mensjes die nog niet wakker zijn geworden. :)
 
Back
Top