Why Today's Music Is So BORING - Rick Beato

Van David Wilson heb ik nooit wat gekocht.. Van jou en diverse andere leden wel.. ;) Ik heb dan een ander beeld misschien. Ben ook nog nooit op de SF dag langs geweest.. misschien dat maar eens doen om mijn mening te herzien.. :D

Dat er veel mensen totaal geen intenties hebben om iets te bereiken / bekend te worden, of er gewoon geen zin in hebben is gewoon een keuze. Maar van de mensen die die ambitie wel hebben eigen tracks te maken is Blanks redelijk representatief denk ik.. is jaren terug begonnen met videootjes opnemen en gewoon zichzelf zijn. Vind zijn stem ok.. maar niet virtuoos. Toch bereikt hij veel mensen die het interessant vinden om het proces te zien hoe hij zijn songs maakt. Je wordt niet echt doodgegooid met zijn muziek maar hij heeft links en rechts wel wat radio optredens gedaan.



Zijn eerste videootje 8 jaar terug..

 
Laatst gewijzigd:
@ Disharmonic.. hahaha.. :D

Wat natuurlijk wel een feit is is de leeftijdsdiscriminatie maar zolang er nog mensen zijn die orgel Joke waarderen valt het allemaal wel mee..

 
Nou ja, Ed Sheeran is de best verkopende artiest en die lijkt op een hobbit met schaamhaar in zijn gezicht.
Adele verkoopt als een trein en is massiever dan menig bankstel.
The Weeknd ziet er een beetje uit als een plumeau met een snor.

Denk dat het dus wel meevalt. Deze artiesten hebben toch meer succes met hun liedjes dan hun uiterlijk lijkt me. En in onze tijd hadden we ook al een Madonna, Kylie Minogue en Milli Vanilli natuurlijk. Varierend van weinig zangtalent tot 100% playback maar wel goed vleesch op de platencover.
Je bevestigd mijn punt (deels) Adele zingt als een bankstel, dat kan bijna niemand. Maar stel ze zou het van autotune moeten hebben, zou ze het dan nog zo ver geschopt hebben?
 
Je bevestigd mijn punt (deels) Adele zingt als een bankstel, dat kan bijna niemand. Maar stel ze zou het van autotune moeten hebben, zou ze het dan nog zo ver geschopt hebben?

Ik snap niet helemaal wat je probeert te zeggen. Jouw opmerking was dat je tegenwoordig geen schijn van kans maakt tenzij je superknap bent. Ik heb vervolgens opgezocht wie de best verkopende artiesten van dit moment zijn en geconstateerd dat een aanzienlijk deel van hen niet bepaald supermodellen zijn. Dus schijnbaar is het liedje vaak nog steeds belangrijker dan het koppie. En dat dat geen wezenlijk verschil is met vroeger, toen we ook al een onderscheid hadden tussen muzikaal en hormonaal talent (en in zeldzame gevallen een overlap van de twee).
 
Nog wat uit de oude doos, toen muziek nog voor uiterlijk ging... OR DID IT:

Mannenvleesch:

Peter "Sixpack" Andre

Vrouwenvleesch:

Sabrina "Tieten" .... Sabrina?

En zo zijn er nog ontelbare anderen natuurlijk. Die we het liefst, terecht, collectief vergeten.
 
Met Joke en Bert erbij, kunnen we al 3 dingen onderscheiden?

Je moet:
  • Of heel goed zijn (muzikaal)
  • Of er retelekker uitzien (hormonaal)
  • Of iets grappigs/afwijkends doen (viraal)
Heb je er 2 of meer? Dan ligt een stormachtige carriere vol doekoe, lambo's, groupies en drugs in het verschiet.
 
Mijn uiterlijk is grappig/afwijkend, ik ben heel goed in er uitzien, en ik kan retelekkere synths kopen. Waar blijft die hoorn des overvloeds?
 
De vraag is dan wel waar we onze autotune nederrappers onder moeten scharen, want die zijn meestal niet muzikaal, niet knap en ook niet grappig/afwijkend.
 
Imago / attitude en de daarbij behorende tattoos, kleding, sieraden, auto etc.. en daarmee op Social Media pochen, extravert doen..

Flavour Flav van PE is bv bekend geworden door de klokken die hij droeg en gouden tanden.. en om "Yea boyyyy!!!".. kortom, je moet iets doen om op te vallen en het moet hip zijn.. (denk ik..)

292450_v9_ba.jpg
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Met Joke en Bert erbij, kunnen we al 3 dingen onderscheiden?

Je moet:
  • Of heel goed zijn (muzikaal)
  • Of er retelekker uitzien (hormonaal)
  • Of iets grappigs/afwijkends doen (viraal)
Heb je er 2 of meer? Dan ligt een stormachtige carriere vol doekoe, lambo's, groupies en drugs in het verschiet.
Ja pretty spot on lijkt me 😂
 
Imago / attitude en de daarbij behorende tattoos, kleding, sieraden, auto etc.. en daarmee op Social Media pochen, extravert doen..

Flavour Flav van PE is bv bekend geworden door de klokken die hij droeg en gouden tanden.. en om "Yea boyyyy!!!".. kortom, je moet iets doen om op te vallen en het moet hip zijn.. (denk ik..)

292450_v9_ba.jpg
Die muts is wel 100% win
 
Mijn jongste zoon had dezelfde muts aan afgelopen weekend, samen met de rest van het weerwolvenkostuum. Waar blijft de faam, de supercar, de harem?
 
Back
Top