• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht iConnectivity Audio4c

Prijs
195 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
61
Wegens overcompleet bied ik mijn iConnectivity Audio4c te koop aan. Deze verkeert is uitstekende staat.

Enkele eigenschappen :
Te gebruiken met tot 2 apparaten tegelijkertijd - Mac OS / Windows / iOS/Android
Audio en MIDI PassThru routeert audio digitaal tussen twee aangesloten apparaten
24 Bit / 96 kHz AD/DA-omzetter
4 Microfoon-/lijningangen: XLR/6,3 mm jack combo gebalanceerd
4 Lijnuitgangen: 6,3 mm jack gebalanceerd
+48 V fantoomvoeding (afzonderlijk schakelbaar)
Stereo koptelefoonuitgang: 6,3 mm jack
DIN MIDI in- en uitgang
USB-MIDI-hostpoort (aansluiting van maximaal 8 USB-MIDI-Class-compatibele apparaten via een USB-hub)
Oplaadfunctie voor iOS-apparaten

Geleverd in de originele verpakking.

Te zien/op te halen bij mij thuis. Aangetekend/verzekerd verzenden is ook mogelijk(risico en kosten koper).
 

Attachments

  • F6D69B55-754A-4148-814F-59642018926C.jpeg
    F6D69B55-754A-4148-814F-59642018926C.jpeg
    246,9 KB · Bekeken: 137
Back
Top