Wie heeft een logo (en wil hem delen?)

Precies dit! De afbeelding die je laat zien is mooi als albumhoes, of in het groot op een t-shirt, maar inderdaad niet geschikt als logo.
Dan wordt zoiets de vereenvoudigde weergave:

1664981847764.png


Die blijft ook klein overeind:

1664981894799.png


Hij doet me trouwens enorm denken aan Bacardi, maar dat is echt toeval. Ik drink niet eens! 😁
 
Zeker een vooruitgang, maar nog steeds erg veel detail in de draak. Op mijn telefoon blijft ie niet overeind om eerlijk te zijn, maar denk dat je zeker wel een betere richting op gaat zo.
 
Haha dit lijkt er meer op, hoewel zonde dat het geen draak meer is hehe :). Laat dit nu nog zien wat je wilt, of is het puur wat je tot je beschikking hebt? Ik zou er in ieder geval niet te snel een beslissing in nemen als je er echt mee aan de slag wilt.

Edit: ik zou wat meer versies maken. Met text. Zonder text. Andere beeld of vorm. Even laten bezinken en weer fris naar kijken. Het is net muziek maken ;)
 
Ik heb even AI laten losgaan op wat trefwoorden voor een eventueel Bombario logo en daar kwamen wel wat leuke dingen (en heel veel onbruikbaar spul) uit na wat moeite:

logo1.jpg


logo2.jpg


logo3.jpg
 
Ik mag tegenwoordig ook bij de club!
 

Attachments

  • d12.jpg
    d12.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 54
Mijn logo:

TIMECOP1983 FINAL black 25%.png


Ik gebruik m al jaaaaaaaaaren, maar het grappige is dat ik niet eens weet wie het gemaakt heeft. Is wel speciaal voor mij gemaakt, maar een label heeft daar de opdracht voor gegeven en weet ook niet meer wie de designer is. :dubbel:
 
Ik gebruik m al jaaaaaaaaaren, maar het grappige is dat ik niet eens weet wie het gemaakt heeft.
Haha, goed verhaal. "Ken je dit logo, of ken je iemand die dit logo gemaakt kan hebben? Neem dan contact op met... "

Ik zag via Instagram laatst een foto van een bandlogo-tattoo op iemands arm. De artiest vroeg: "Ken je deze superfan?" 😀

Bij mij is het uiteindelijk dit logo geworden:

1667317514164.png
 
Totdat Frodo de ring in de vulkaan pleurt, dan moet je een nieuwe laten maken.
 
Haha, goed verhaal. "Ken je dit logo, of ken je iemand die dit logo gemaakt kan hebben? Neem dan contact op met... "

Ik zag via Instagram laatst een foto van een bandlogo-tattoo op iemands arm. De artiest vroeg: "Ken je deze superfan?" 😀

Bij mij is het uiteindelijk dit logo geworden:

Bekijk bijlage 3828925

Haha, inderdaad.

Ik heb ook een fan die een tattoo van mijn logo heeft laten zetten: Timecop1983 on Instagram: "The ultimate tribute of a fan! I feel like a real rockstar now! #tattoo #crazy #humbled"
 
Daar zitten mooie dingen tussen!

Ik heb voor mijn studio diverse pogingen gedaan een logo te ontwerpen, maar voor mijn telescoopkoffer heb ik er indertijd wel eentje gemaakt waar ik niet ontevreden over was.
Met dit ontwerp als uitgangspunt probeer ik iets voor de studio te maken, maar voorlopig dus 'work in progress'.


observatory.png
 
Back
Top