1 hour live vid for Synthon (reimagined)

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.146
Onlangs was er een online streaming festival genaamd "Synthon"waar ik een live stream voor had gedaan, maar vergeten op record te drukken. Het was mijn eerste stream (Twitch), allemaal nieuw voor mij :)
Ik had wel al een hoop patterns en de patch voorbereid, dus heb ik hem opnieuw gedaan en nu wel opgenomen. Vast niet helemaal hetzelfde maar wel beetje met de zelfde elementen.
 
Ik heb 30 minuten geluisterd, meer tijd heb ik niet, maar wat een prachtmuziek man, echt wel.. Ik hoop zeker nog eens terug te komen voor de andere helft. Proficiat alvast.
 
Da's 'n behoorlijke live track... :okdan: ik ga hem in delen beluisteren...:koffie:
Disco/Trance :dj:zó uit de synth!
smiley 14.jpg
 
Onlangs was er een online streaming festival genaamd "Synthon"waar ik een live stream voor had gedaan, maar vergeten op record te drukken. Het was mijn eerste stream (Twitch), allemaal nieuw voor mij :)
Ik had wel al een hoop patterns en de patch voorbereid, dus heb ik hem opnieuw gedaan en nu wel opgenomen. Vast niet helemaal hetzelfde maar wel beetje met de zelfde elementen.

Echt vet, vandaag eerst to 17:33 geluisterd en nu verder. Klinkt echt goed.
Wat een swing. Zit er swing op de clock?
 
Echt vet, vandaag eerst to 17:33 geluisterd en nu verder. Klinkt echt goed.
Wat een swing. Zit er swing op de clock?
Thanks man! Ja de swing wordt verzorgd door de nerdseq!
lekkere trip!
Dankje! Scheelt weer een portie paddo’s misschien haha (of misschien is de combi ook leuk :)
Da's 'n behoorlijke live track... :okdan: ik ga hem in delen beluisteren...:koffie:
Disco/Trance :dj:zó uit de synth!
Bekijk bijlage 3827694
Yes! Leuk dat jullie de tijd nemen!!
 
klinkt vet.. dikke sound.

Ah man, al die draden, wat een chaos.. ik wordt al kriegel als ik er naar kijk :)
 
Vette performance man! Echt dik, en toffe sound weet je er uit te persen, als ik je zo bezig zie krijg ik er bijna ook zin in haha :P.
 
Lekkere set, weer erg knap gedaan .. :halleluja .. kwam je een beetje in dezelfde 'flow' als tijdens de live stream?
 
Back
Top