Lange termijn review Subsequent 37

Zit te kijken en luisteren, prima filmpje. De tekst is IMO alleen echt véél te groot om er veel plezier aan te beleven.
 
Ik moet 'door de tekst heen kijken' om plezier van het daadwerkelijke filmpje te hebben; de (hoeveelheid) informatie is in constante competitie met het beeld (en zelfs het geluid). Als kijker zou ik veel sneller blijven hangen als je het "stomme film" formaat zou volgen: afwisselend beeld en tekst, met doorlopend geluid.
 
Ik moet 'door de tekst heen kijken' om plezier van het daadwerkelijke filmpje te hebben; de (hoeveelheid) informatie is in constante competitie met het beeld (en zelfs het geluid). Als kijker zou ik veel sneller blijven hangen als je het "stomme film" formaat zou volgen: afwisselend beeld en tekst, met doorlopend geluid.
Aha.
Je moet hem nu dus eigenlijk 2x bekijken :P
1x voor de tekst en 1x voor wat er achter gebeurt.

Grappig, zo had ik er nog niet naar gekeken. Ik zag de tekst als 'hoofdmoot' en de rest als achtergrond.
Maar eigenlijk is de achtergrond te interessant om die over elkaar heen te leggen.
Ik wilde graag iets 'relevants' op de achtergrond hebben, maar dat kan dus ook weer afleiden.
Eigenlijk wel een compliment, maar niet zoals ik het bedoeld had.

Ik ga er over nadenken, de beelden zelf heb ik niet meer (iets met ruimtegebrek), dus ik kan het niet meer 'anders' doen.
Voor een volgende keer is dat 'om en om' iets om te bekijken, al weet ik niet of dat nog meer afleidt, omdat er dan wel wat gebeurt, zonder dat je het 'ziet'.
Misschien moet ik gewoon minder 'doen' en een opgenomen jam afspelen waarbij het instrument enkel in beeld is.

Het is even zoeken.
Ook omdat ik best veel wil vertellen en liever niet veel langer dan 10 minuten video maak (dan houdt de camera er mee op, dus moet ik knippen in beeld en geluid)
 
Klopt dat ik dan eigenlijk het filmpje tweemaal zou moeten kijken om alles te verwerken, het is (voor mij) nu 'information overload': veel en heel grote tekst door mooi beeld. En dan nog luisteren. Misschien ben ik te :beard:
 
Klopt dat ik dan eigenlijk het filmpje tweemaal zou moeten kijken om alles te verwerken, het is (voor mij) nu 'information overload': veel en heel grote tekst door mooi beeld. En dan nog luisteren. Misschien ben ik te :beard:
Ik snap em wel.
Het format is nog even zoeken
Dit was eigenlijk wat te enthousiast qua jam.
 
Ik vind dit soort lange termijn reviews eigenlijk veel interessanter dan de doorsnee tech review die focust op features. Dit is veel meer een reflectie over een synth, eerder dan een tutorial. En je bespreking illustreert heel goed dat de synth "shinet" als je er reverb op zet ;-)
 
Ik vind dit soort lange termijn reviews eigenlijk veel interessanter dan de doorsnee tech review die focust op features. Dit is veel meer een reflectie over een synth, eerder dan een tutorial.
Ja, dat ben ik met je eens.
Ik kijk bij introductie vaak wel even wat reviews (of als ik een instrument voor het eerst serieus beoordeel) gewoon om te kijken wat hij wel en niet kan, maar veel verder komt dat vaak niet.
Mensen die dingen kunnen maken die ik mooi vind en vervolgens een long term review doen, dat vind ik zelf interessanter om te bekijken.
En je bespreking illustreert heel goed dat de synth "shinet" als je er reverb op zet ;-)
Ja, beter kon ik het niet laten 'horen' :P
 
Back
Top