Keymusic weer failliet

Ik ben bij Feedbacn Rotterdam geweest om mijn eerste keyboard te kopen. Langs een achterpoortje denk ik, want ik kan me geen museum herinneren.
 
Ben ik de enige die zich de Feedback(s) Den Haag herinnert? Kwam er in de tweede helft van de eigthies graag, net als bij Feedback R'dam overigens. Zelden niet met iets teruggekomen, terwijl ik het me eigenlijk niet kon veroorloven. Vooral tweedehands analoog spul vanwege de DX-boom van toen. Meeste dom genoeg weer doorverkocht. Vriendelijke medewerker heeft me ooit nog een slinger gegeven toen ik iets onhandig zwaars had gekocht (denk de AX-80) en hij me op de tramhalte zag worstelen.
 
Jaaaa dat was ook zo leuk! Al die oude synths en andere spullen uitgestald achter die ruiten. Zoiets zag (en zie) je verder nergens.
Ik werd juist boos van zoveel vintage wat maar achter de ruit bleef staan en er geen moeite werd gedaan om t te repareren, ik vond feedback sowieso een vervelende winkel. Ongeinteresseerd personeel, als je iets wilde vragen en geen vaste klant was moest je eerst wachten totdat men uitgebabbeld was met een of andere bekende en uiteindelijk wisten ze niks. Ik mis er weinig aan.
 
Ik werd juist boos van zoveel vintage wat maar achter de ruit bleef staan en er geen moeite werd gedaan om t te repareren, ik vond feedback sowieso een vervelende winkel. Ongeinteresseerd personeel, als je iets wilde vragen en geen vaste klant was moest je eerst wachten totdat men uitgebabbeld was met een of andere bekende en uiteindelijk wisten ze niks. Ik mis er weinig aan.
Zo zie je maar hoe ervaringen uiteen kunnen lopen.
 
Ben ik de enige die zich de Feedback(s) Den Haag herinnert? Kwam er in de tweede helft van de eigthies graag, net als bij Feedback R'dam overigens. Zelden niet met iets teruggekomen, terwijl ik het me eigenlijk niet kon veroorloven. Vooral tweedehands analoog spul vanwege de DX-boom van toen. Meeste dom genoeg weer doorverkocht. Vriendelijke medewerker heeft me ooit nog een slinger gegeven toen ik iets onhandig zwaars had gekocht (denk de AX-80) en hij me op de tramhalte zag worstelen.
Ik herinner me vooral de grote brand bij Feedback, ik dacht in 1990 of zo, en de enorme hoeveelheid instrumenten met rook en brandschade die daarna op de markt kwam o.a. via een brandschade bedrijf in Eindhoven. Veel elektronica werkte nog een maand of wat, waarna het zout van het blussen de printplaten voldoende had ingevreten om alsnog de geest te geven
 
Ik herinner me vooral de grote brand bij Feedback, ik dacht in 1990 of zo, en de enorme hoeveelheid instrumenten met rook en brandschade die daarna op de markt kwam o.a. via een brandschade bedrijf in Eindhoven. Veel elektronica werkte nog een maand of wat, waarna het zout van het blussen de printplaten voldoende had ingevreten om alsnog de geest te geven
Nee hoor. De zwartgeblakerde jv30 heeft het nog jaren gedaan. Stonk wel heel erg ;-)
 
Ik herinner me vooral de grote brand bij Feedback, ik dacht in 1990 of zo, en de enorme hoeveelheid instrumenten met rook en brandschade die daarna op de markt kwam o.a. via een brandschade bedrijf in Eindhoven. Veel elektronica werkte nog een maand of wat, waarna het zout van het blussen de printplaten voldoende had ingevreten om alsnog de geest te geven
Hier hetzelfde, 't spul dat ik er heb gekocht niet ingestort. ('t Verhaaltje van die Lapsang souchong thee geuren bij opendoen vd Rick koffer heb ik hier elders al eens gespammed.) Misschien had ik er ook die andere Rick bas moeten kopen, die had een gespleten hals, maar voor wat het gekost had moeten hebben was de hardware vast interessant geweest.

Maar prima tevreden met wat ik er destijds heb gekocht. Bummer om te horen dat dat niet voor alle spullen van daar bleek te zijn.
 
Key Music Gent lijkt overgenomen te zijn door Van De Moer / Stores (de foto klopt niet, maar het adres is hetzelfde)
Ik woon er niet ver vandaan, maar ik passeer er niet vaak - daarmee dat ik het maar toevallig online ontdekte.

Ik vraag me af wat er met de Key Music DJ Store (vroeger: The Soundfactory) is gebeurd?
 
Had ik in de Keymusic-veilingdraad gedaan.

En nee, je moet het zelf ophalen in Temse. En rekening houden dat er nog 21 procent btw en 17 procent veilingkosten bovenop komne. Zijn nu al biedingen die, dat meegerekend, boven de winkelprijs uitkomen
 
Back
Top