• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Moog Mother-32 (semi-modulaire eurorack synth)

Prijs
495 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Droomsfeer

https://droomsfeer.nl
Lid sinds
7 september 2021
Berichten
369
Locatie
Limburg
Te koop wegens verkleining en versimpeling van mijn muziekstudio. Qua analoge synths zal ik alleen nog de Vermona Mono Lancet '15 behouden. De Moog Mavis/Mother-32/Subharmonicon gaan daarom weg. Ook de Arturia KeyStep 37 Black Edition gaat weg. Deze worden allemaal verkocht via losse threads/topics op Synthforum.

IMG_20220919_072811070.jpg

IMG_20220919_072854408.jpg


De synth is zo goed als nieuw en komt inclusief de originele doos en alle accessoires. Ik ben de eerste eigenaar en heb de synth een jaar geleden zelf gekocht. De garantie is niet overdraagbaar, maar deze synth functioneert perfect in alle opzichten. Geen krakende pots of haperende switches. Optisch is hij ook in zeer goede staat, met alleen wat zichtbare slijtage aan de onderkant bij de "voetjes". Zie de Droomsfeer video's op YouTube ter bewijs van een functionerend apparaat en ter demonstratie van de vele mogelijkheden op gebied van eurorack.

Verzending uitsluitend via PostNL. Verzekerde en/of aangetekende verzending zijn uiteraard mogelijk.
 
Back
Top