Gloomy - Two Selves

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Ok mensjes,

Alweer een nieuw album: "Two Selves", het houdt niet op.

Download het hele album in mp3-kwaliteit via:



Hier vind je de time stamps en kun je het hele album, afzonderlijk, in hoge kwaliteit downloaden:


En je vindt hem ook via Youtube:



Mag ik jullie allen van harte bedanken?!

Gloomy :)
 
Je hebt duidelijk kwaliteiten en goede geluidsbronnen, maar voor mij stuitert het allemaal nog wat alle kanten op. Het lijkt een bepaalde kant op te gaan, en dan krijg je ritmes die je niet verwacht en dan niet in een verrassende, leuke zin, maar in een te bevreemdende zin. Het kan heel goed zijn dat het gewoon mijn muziek niet is, maar veel van de sounds en leads lijken festival-rave techno trance te suggereren, maar eh. Tja. Dus niet. Sommige stukken gaan meer richting retro-electro of Ibiza-lounge spul...kan heel goed tussendoor, maar ik mis wat eenheid.
Voor wat het waard is, deze opmerkingen. Ik ben geen autoriteit en best al een ouwe zak. :P
 
Hey @Tukker , sorry, deze heb ik over het hoofd gezien.
Eerst en vooral hartelijk dank om naar het hele album te luisteren.
Wat je zegt: bevreemdend. Dat trekt de aandacht + je kunt goed dansen op mijn muziek, allez ttz op sommige platen toch.
Maar ik begrijp wat je wil zeggen.

Weet je, ik gebruik samples en melodieën over de hele wereld en breng ze gewoon samen, ik werk dan via het gehoor en pas dan alles zelf aan met mijn vst's. Voor mij klinken ze alvast prima, dus dat is heel goed.

Thanks maat, ik apprecieer het van harte.

Gloomy.
 
Back
Top