RD-8 MKII voor €315 bij Bax (op Reverb.com)

OnAcid

Slager van Schiedam
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
4.723
Locatie
Schiedam
Ik zat al een tijdje te azen op een RD-8 MKII echter is de prijs de afgelopen weken gestegen naar €389,-. Bij toeval zag ik dat Bax de RD-8 ook aanbiedt op Reverb, maar dan voor €315,- (excl. verzenden). Zaterdag de stoute schoenen aangetrokken en besteld. Met onderstaande coupon code nog $10,- korting kunnen krijgen, omdat het mijn eerste bestelling was op Reverb. En gisteren de RD-8 ontvangen, netjes nieuw in de doos.

Code:
22CF10OFF50

Totaal was ik €320,- kwijt. Dat is op het moment meer dan 20% korting.
1663065299586.png


Ik heb met Paypal betaald en je rekent af in Britse ponden, dus de wisselkoers kan van invloed zijn.

Misschien zijn er wel meer producten die interessant geprijsd zijn op Reverb? :eureka:
 
Bizar dat de prijzen zo gestegen zijn. Ik had mijn RD-8 MK2 voor €305,46 en de RD-9 voor € 301,14, beiden besteld (bij Bax) op 9 januari 2022.
 
Bizar dat de prijzen zo gestegen zijn. Ik had mijn RD-8 MK2 voor €305,46 en de RD-9 voor € 301,14, beiden besteld (bij Bax) op 9 januari 2022.
Dat is toch normaal. De algemene inflatie is gestegen met 10,3%. Dat betekent een stijging van ongeveer 8% op consumentenproducten. Dus zo bizar is dit niet.
 
Omdat mijn Yocto even moest worden nagekeken heb ik vrij recent nog een MK2 gekocht op Marktplaats voor 260 euro inclusief verzenden. De Yocto zit weer in de setup, de MK2 weer in de doos. Denk dat ik 'm nog maar even vasthoud....
 
De bouwkwaliteit van de MK2 is echt prima (gewicht, gebruikte materialen) maar m'n Yocto is dat ook en heeft mooie houten end-cheeks uit Zwitserland. :) Maar de geluiden zijn in beide machines prima (marginaal verschil, maar dat is tussen echte 808's ook zo) en de MK2 heeft een mooie pitch voor de kick die ik ook wel op de Yocto had gewild. :doei: Maar de interface van de Yocto vind ik prettiger/logischer met mooie mute opties voor live-tweaks.

Gebruikte de MK2 meer als 'sound module' en ben niet heel diep in de interface gedoken. Heb hem uiteindelijk maar kort gebruikt, dus mijn ervaring met de unit is ook niet super deep dive gewest. Zou 'm zeker aanbevelen als je op zoek bent naar 808-sounds in een stevige kast.
 
Back
Top