@stoter , dank voor de korrektie, waarschijnlijk zat in de 'buffer' nog de titel en niet de URL... en meestal kontroleer ik dat goed, al de 2e fout vandaag, hier. maar gekorrigeerd, dank!
Jaaaa heel fijn, weer eentje voor de "schoonouders op bezoek"-playlist

inzetbaar voor veel doeleinden.... ha!
Unieke track, vink. Breekbaar, krachtig, ontspannen, nerveus..
ja! echt precies on the spot (dat is een dubbelopje... die zin..)! komt ook natuurlik dat het ontstaan is vanuit een ingetogen, breekbare track. het was tevens krachtig, maar de vocals werkten nooit. al gemeld.
de drums heb ik toegevoegd, verder niets verandert, aan de muziek. off-beat (als ik het goed heb...), en eens zeer harde panning... 2 kick modules... ieder naar een uitgang...
wel werkt Unfiltered Audio Fault wat mee, als een send, op de drums, eerder subtiel, toch; wanneer je 'm weg laat, verdwijnt er best wat... hoe dingen in details zitten...
nerveus! ja, dat wilde inderdaad eindelik van gaan maken, door die drums. daarom de 2 oude vocal tracks 'weggegooid', en een nieuwe vocal ingezongen.
En de vocale gymnastiek past er goed bij.
de SM58 gekozen, met de Roland MMP-2 pre-amp (mijn standaard vocal pre-amp en ook de enige, naast een MIC200...), en eigenlik vanuit 'toeval', het raam stond wijd op en het was laat, meestal hoef ik niet echt op te letten, was het een soort van fluister-schreeuwen, ik weet geen precieze frasering hiervoor, meer fysiek beschreven; alle kracht in de mond of beter de keel, gecentreerd, dus niet voluit, juist heel getemd 'oversturen' van de - pffff. ik geef het op. de deskriptie...
was wel een bizondere ervaring, om bijna zo 'stil', met mijn stem te werken. en werkte er ook precies goed bij...
dank!!