Interessante 'geen-gear' gevonden

Zelfklevend klittenband, erg handig om externe harde schijven aan de achterkant van je laptopscherm of pc behuizing te plakken!
Daar zou ik idd toch mee uitkijken.
Ik heb al wat externe hd's in de prullenbak kunnen gooien omdat de kids er iets te onvoorzichtig mee om gingen.
Een draaiende hd die een tik krijgt, bijv doordat die van de monitor afvalt, heeft grote kans op fatale defecten.
 
Cat protector,
Stuk doorzichtig dun plastic met magneetjes. Geen haren en ander zooi in mijn rek.
case protector.jpg
 
Daar zou ik idd toch mee uitkijken.
Ik heb al wat externe hd's in de prullenbak kunnen gooien omdat de kids er iets te onvoorzichtig mee om gingen.
Een draaiende hd die een tik krijgt, bijv doordat die van de monitor afvalt, heeft grote kans op fatale defecten.
Ohh niet de beste tip dus haha. Heb er zelf geen last van, heb ze bovenop de kast van mn pc geplakt :)
 
Afgelopen zomer spots met een ingebouwde plafondventilator aangeschaft. Het verfrist uiteraard veel minder dan een airco maar de constante luchtstroom zorgt toch voor een afkoelend en comfortabel effect en het verbruikt ook flink wat minder stroom (tegenwoordig ook niet onbelangrijk :().


Bekijk bijlage 3826821
Waarom ik hier nooit aan gedacht heb op mijn warme zolder is een raadsel... Na wat verder gelezen te hebben las ik NOG iets waar ik nog nooit eerder aan gedacht heb:

In the warmer months, you want your fan to spin counterclockwise to push cool air downward. During the winter months, you are going to want to flip the switch on there to spin the fan clockwise to pull air upward and push the warm air back down. You should also run the fan at its lowest speed in the winter.

Your fan should spin counterclockwise when it's warm to circulate cool air and clockwise in the cool months to circulate warm air in your home.

Read More: The World Is Realizing Their Ceiling Fans Have Hot & Cold Switch | The World Is Just Now Realizing Their Ceiling Fans Have Hot & Cold Switches

En ze zijn ook niet zo duur i.c.m. een lamp.
 
Met aan beide kanten een meubelhoekje zet je je Behringer desktop synth makkelijk rechtop en valt hij niet snel om.
20221002_193244.jpg
 

Leuke nieuwe lijn! Gouden tijden voor de thuisproducers dit. Sowieso, k had nooit verwacht om een mpc en korg in een ikeacatalogus te zien.
 
Die vinyl draagtas is echt horror. Allemaal hoezen met kromme hoeken.
 
Die vinyl draagtas is echt horror. Allemaal hoezen met kromme hoeken.
Ja die zien dr karig uit. Maar dat bureau en platenkastding zijn toch wel fraai. Heb jaar of 15 terug zoiets met m'n vader knutseld. Leuk om te zien dat je t nu bij ikea kunt kopen.
 
Okay, dus ze brengen een platenspeler op de markt in nauwe samenwerking met top DJ's; experts in draaien met vinyl.. Maar die platenspeler heeft vervolgens riemaandrijving en mist pitch control... :)

Screenshot 2022-10-03 at 13.15.33.png
 
Als je dacht dat ikea zich ging wagen aan een sl1200 clone, dan moeten ze eerst zich laten opkopen door Uli.
de standaard ikea platenbezitter is vast eerder iemand die wat 2ehands platen luistert.
bah ik heb helemaal geen geld voor de platenwinkel of beurs, waarom heb ik daar nu toch weer behoefte aan om er te passeren… deze post helpt niet.
 
Als je dacht dat ikea zich ging wagen aan een sl1200 clone, dan moeten ze eerst zich laten opkopen door Uli.
de standaard ikea platenbezitter is vast eerder iemand die wat 2ehands platen luistert.
bah ik heb helemaal geen geld voor de platenwinkel of beurs, waarom heb ik daar nu toch weer behoefte aan om er te passeren… deze post helpt niet.


ik zou eerder zoiets verwachten.. kost 20,- meer als die Ikea maar heeft wél pitch control..
Mijn punt is eigenlijk dat de inbreng van die Swedish House Maffia waarschijnlijk 0 is geweest.. misschien is hen enkel gevraagd welke kleur het spul moest hebben...

Screenshot 2022-10-03 at 14.18.18.png
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top