Wat doe je nooit meer weg.

Die regel wilde ik ook, totdat ik er na een jaar achter kwam dat m'n vrouw eruit moest.
Best snel. Bij mij duurde t 4 jaar en gaf ik ze n jaar herkansing. Zonder nut trouwens. Maar ze was zo slank en sexy… tja. Degene die r nu mee is vervloekt ze nu ongetwijfeld :)
 
Mijn versnellingsbak

315902682_1270256396868818_1138854960558694007_n.jpg
 
Mijn versnellingsbak

315902682_1270256396868818_1138854960558694007_n.jpg
:D :D :D

Hebben jullie geen auto keuring in Nederland?

On topic:

Tja is hier al gezegd

Het geen hier staat dat ik niet meer opnieuw kan kopen door de hoge bedragen waarvr ze nu gaan.
 
Zo rondkijkend zie ik weinig waarvan ik denk, die ga ik binnen afzienbare tijd verkopen. Ben ook echt heel slecht in afscheid nemen van gear.
Hier idem. Doet me eveneens denken aan een quote van Jeff Mills: "I’d advise anyone who makes electronic music to just go into your studio, pick one machine and try to do something with it that you’ve not done before" en de nood om iets af te danken verdwijnt snel.
 
Gezien de drastische waardevermindering en het gehannes met Not For Resale licenses, licensetransfers en -fees etc. zit ik aan meer VSTs vast dan me lief is :D

Ik heb veel van Arturia en die hebben het vrij goed geregeld qua unregisteren en doorverkopen. Ik geef mijn licenties (V Collection toen ik de upgrade naar 9 deed, FX Collection enzo) weg aan een Amerikaanse vriend die elke dollarcent moet omdraaien en zo toch nog wat toffe synths heeft om mee te werken.

On topic: m'n TB-303!
 
Ik heb veel van Arturia en die hebben het vrij goed geregeld qua unregisteren en doorverkopen. Ik geef mijn licenties (V Collection toen ik de upgrade naar 9 deed, FX Collection enzo) weg aan een Amerikaanse vriend die elke dollarcent moet omdraaien en zo toch nog wat toffe synths heeft om mee te werken.

On topic: m'n TB-303!
Cool, zo ben ik ook opgevoed. Soms dingen weg geven ipv alles maar door te verkopen :)
 
Ik hen zo n zwarte met nova en sh0ho1 of hoe heet t… vermoedelijk de enige ter wereld. Als ik morgen een zak geld krijg gaat ie er zo uit :)
 
Ik moet zeggen dat de DFAM wel een hele grote plek in m'n hart heeft veroverd. Die blijft!
 
Enige reden dat deze weg zou gaan is als ik uit Noord Amerika zou vertrekken want dan werk je met andere stekkers natuurlijk :o)
1670025087446.png

1670025140404.png


Het is echt super chill dat je alles vanuit je rek aan/uit kan zetten, inclusief powered speakers.
 
Retro kijken.Mijn JD-990 blijft nog altijd standhouden tussen al dat nieuwe geweld op de markt nu.Al 30 jaar.Als enige van een rijkgevulde en constante lege bankrekening van een batterij van synth's overgebleven.
Veel doe ik er niet meer mee, aangezien er nu een software versie van bestaat.
Wegdoen,nee.Er hangt nogal teveel nostalgie aan dat apparaat.
 
Ik had dit jaar na aankoop van de Perkons bijna mijn LXR-02 en TR-6s verkocht, maar heb die toch weer van Marktplaats gehaald terwijl ik al over de TR-6s in onderhandeling was. Ik vond ze toch nog te leuk en bruikbaar. Het lijkt dat er een soort equilibrium bereikt is :D

In mijn rack ook wat classics, de TG77, XV5080 (maxed out met expansions en SCSI2HD voor samples) en de EX5r. Op zich mogen de TG77 en XV5080 ooit wel weer eens gaan, maar de EX5r moet zeker blijven.
 
Laatst gewijzigd:
ik vind het moeilijk dit te zeggen.
Het ene moment ben je jaren lang fan van iets en een ander moment gebruik je het weinig.

Mijn 2 ADL600 pre-amps, OP1, Behringer Model D, Eurorack modular, Oberheim Matrix 6 zijn toch wel long time support apparaten.
 
Retro kijken.Mijn JD-990 blijft nog altijd standhouden tussen al dat nieuwe geweld op de markt nu.Al 30 jaar.Als enige van een rijkgevulde en constante lege bankrekening van een batterij van synth's overgebleven.
Veel doe ik er niet meer mee, aangezien er nu een software versie van bestaat.
Wegdoen,nee.Er hangt nogal teveel nostalgie aan dat apparaat.

Software versie ? waar hoe en wat ?
 
En is een Roland Cloud versie van de JD-800, neem aan dat die bedoeld wordt. Er wordt overigens wel geklaagd dat het filter daarvan niet hetzelfde zou zijn als het origineel (of was dat alleen in de JD-08 Boutique?).
 
Back
Top