Wat doe je nooit meer weg.

52 synths gaan nooit meer weg, de rest mag in de ruil.
 
Jupiter-X,maar als ik de C15 zou aanschaffen ga ik toch twijfelen.In eerste instantie zei ik onmogelijk, dit doe ik nooit meer weg,geen sprake van.Maar zo'n aankoop van de C15 kost wel wat.Ik zal keuzes moeten maken, niet met mijn hart, maar rationeel gaan denken.
Gelukkig heb ik de alternatieve versie van de JP-X,Roland cloud nog.
 
Moeilijk vraag wel, sommige synths of gear dat ik heb, daar komt uiteindelijk een nieuwere versie van, ik heb de Hydra synth 49 keys, die zou ik ooit wel willen inruilen voor de "Deluxe versie" dat is tenminste een volwaarde synth,,

Wat ik denk ik nooit meer weg wil doen:

de MegaFM
de Analog Heat MkII ik kan niet meer zonder!
Synthstrom Deluge
Crumar Seven, ook al is hij digitaal, het is my everyday instrument

Ik ben erg selectief geworden met gear, ik koop wel echt met de intentie dat het nooit meer weg gaat.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Moet ik eerst een camera aanschaffen.
Nee, ik heb geen smartphone.
tja de titel is niet voor niks 'everybody needs a 303'
over smartphones wordt niet gerept... :D

Ik lees regelmatig gans deze draad en kan nog steeds niks bedenken dat ik nooit zou wegdoen. Maar ik zal dan toch iets neerpennen: 2 SL12000's en een rodec mixer. Ik heb er een verschillende sets dus ik kan nog kiezen welke blijven, maar ik denk dat de lelijke grijze blijven die ik ooit kocht van een radio waar ik eerder werkte. OG grijs is toch t mooist, gemod zodat 't dubbele nulpunt uit de pitch is en ook dat balletje (dat klikje op faderstand nul) er uit. - ja dat is echt een balletje in de fader. Plop eruit.
 
Soms wel interessant om die units eens op te zoeken, waarom je ze nooit zou wegdoen.
 
Meerdere dingen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou wegdoen zijn inmiddels weg, dus ja… denk dat ik geen gear heb dat ik nooit zou wegdoen.
 
Meerdere dingen waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou wegdoen zijn inmiddels weg, dus ja… denk dat ik geen gear heb dat ik nooit zou wegdoen.
Herkenbaar, al ben ik met mijn huidige verzameling analoge slagschepen wel uitermate tevreden. Kan me niet voorstellen dat ik de Moog One, OB-X8, Matriarch of Prophet-10 ooit nog weg zou doen, maar GAS kan grillig zijn en je weet maar nooit. Het kan zomaar zijn dat er een of ander überding uitkomt waar buitengewoon dringend budget en ruimte voor vrijgemaakt moet worden...
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Dingen waarvan ik dacht dat ik ze nooit weg zou doen maar toch heb gedaan
Dingen waarvan ik dacht dat ik ze nooit weg zou doen maar toch heb gedaan en nooit meer gemist heb
Dingen waarvan ik dacht dat ik ze nooit weg zou doen maar toch heb gedaan en toen weer teruggekocht heb
Dingen die ik nog steeds niet heb weggedaan omdat ik er niet bij kan/ze eerst moet laten repareren/domweg vergeten ben dat ik ze heb
Uiteindelijk gaat al mijn gear weg maar misschien ga ik eerder dan sommige dingen
 
O ja. Onmisbare dingen dat je 10 jaar later terugvindt en was vergeten dat je ze had, en toch niet gaat wegdoen… it happens 😂
 
Dingen die ik nooit weg zou doen, maar toch verkocht heb en toen weer terug gekocht heb omdat ik het erg dacht te missen en weer verkocht heb of ga verkopen
Gem S2r Turbo en Roland Fantom G8

Alleen voor de Squarp Pyramid gaat het wel op. Die blijft. :-)


denk ik
 
Er wordt weinig over soft-synth's gesproken.
Omnisphere
Absynth
 
Back
Top