Voltage Modular // PSPaudioware bundels voor nul euro?

stoter

bleep bloop
Lid sinds
25 oktober 2021
Berichten
1.765
Locatie
Utrecht
Zat wat te bladeren, en zag dat de PSP-bundels voor Voltage Modular als "demo" worden aangeboden. Wat er "demo" aan is, zie ik echter niet. Wél zie ik dat het nul euro kost, op dit moment.

Geen idee wat de catch is, dus. Hoor 't graag als dit (inderdaad) te mooi is om waar te zijn. Aan mijn kant ziet 't er in elk geval nog goed uit. Ik heb de Ultimate bundel binnengehaald (gretig als ik ben), en de modules zijn volledig werkend. Heb VM nu een tijdje open staan, met een paar modules op de main out, en nog geen "dit is een demo"-ruis o.i.d. gehoord. Ergens verwacht ik nog een teleurstelling, maar voor nu ziet dit er behoorlijk vet uit....

Op het forum van Cherry Audio niets over kunnen vinden - Cherry noch PSP hebben het aangekondigd, dus "vinkje verkeerd" aan hun kant is mijn vermoeden, eigenlijk...


Classics Modular Collection

nitroModular Collection

Ultimate Modular Collection (= Classics + nitro)
 
ik weet het ook niet. maar de bundels die er altijd waren, betaald staan ook in de store.

ik heb zelf de PSP ultimate al lang, dus zou dit niet kunnen uitproberen.

ruis, hoor je nooit in VM, soms staat demo er ook niet bij...

wat het is? wat het verschil is? uiteraard kan een third party developer wel ruis toevoegen, al is dat in een modular... nou ja.. of ... in de store op de site kun je je aankopen en demo's zien. je kunt kijken of er een einddatum staat.
 
in de store op de site kun je je aankopen en demo's zien. je kunt kijken of er een einddatum staat.

dat was nog een goeie. so far so good, hij staat onder "orders", niet onder "demos". wat dus wat raar staat, met "demo" in de titel.

Screen Shot 2022-08-27 at 16.40.13.png



denk daarom, dat iemand het anders had bedoeld.

't afgelopen uurtje in de rabbit hole was in elk geval niet verkeerd :)

// edit: en met die laatste zin blijkt wellicht dat hun campagne werkt haha
 
Laatst gewijzigd:
ik hier ook geprobeerd, op invoice staat idd : Demo maar er zijn nog dingen 3 op hun site die "free" zijn en ik gedwond heb. Op invoice geen sprake van Demo, wel al de Confirmation ID n° gekregen
 
ik hier ook geprobeerd, op invoice staat idd : Demo maar er zijn nog dingen 3 op hun site die "free" zijn en ik gedwond heb. Op invoice geen sprake van Demo, wel al de Confirmation ID n° gekregen
PS: hier ook ff in mijn store gekeken, zie nergens einddatum of restricties staan wat betreft de PSP. waar zit het addertje? btw, ik verschoot ervan dat ik al zoveel plugins heb van Cherry Audio :-)
 
Back
Top