Dutch Modular Fest 2022 | zaterdag 3 september

stager_desktop-3-4f9f.png


Jawel, na 3 jaar zijn we er weer!

Dutch Modular Fest 2022.
Zaterdag 3 September
12:00 - 23:00


Muziek, markt, workshops, diy, eten en drinken.

Lokatie dit jaar is het hoofdkwartier van onze vrienden van Uncloud: het voormalige Pieter Baan Centrum. Een geweldige locatie al zeg ik het zelf. Groet dank ok aan onze vrienden van Uncloud!

Wat kun je verwachten?
Op de markt hebben we BEAR Modules - This is Not Rocket Science - Knobula - Making Soundmachines - Schlappi Engineering - Joranalogue Audio Design - XOR - Schreibmachine - Moog - TipTop Audio - Threetom modular - Voltage Vibes - Erica Synths - ALM Busy Circuits en ik zal er wel een paar zin vergeten.

Muziek van Jos Smolders - Daniel J Cramer - Miss Tahloulah May - The Monoranger - The Sunshine Lounge - Gherate - GERVIS - Veerle Pennock - Das Ding

DIY workshops hosted by Acid Soldering Club Utrecht

Muziek workshops van Cinematic Laboratory en Jungle of Wires

Er zal eten zijn (vegan/vegetarian) (en als alles goed gaat bier van De Kromme Haring)

Ik zeg, komt allen!

Kosten zijn laag, 12,50 (plus een euro transactie kosten, helaas)
We beginnen om 12:00 en stoppen ergens rond 23:00

Klik hier en koop gewoon meteen een ticket!

Hiermee help je ons enorm!
 
Last edited by a moderator:
Ummm wat is het exacte adres? ik kan het niet vinden op Uncloud en zoeken naar "voormalige Pieter Baan Centrum" is een beetje risky
 
Waarom? Ben je bang dat de zoekmachines vinden dat je een beetje gek bent omdat je naar een modular festival gaat? :D
Nee ik denk al dat ome google allang denkt dat ik een beetje gek ben op synthesizers. Het echte gevaar is dat ik wellicht straks met men gear voor de echte Pieter Baan Centrum sta=(
 
Mooi zo! Grote kans dat ik dan ook eens langs kom, het is niet al te ver weg en ik ben heel nieuwsgierig om dat modulaire gebeuren eens in het echt te zien. Met software kan ook heel veel en daar is leuk mee te hobbyen, maar ik bots toch vaak op dingen die softwarematig - althans in real-time - heel lastig of zelfs onmogelijk zijn.
 
Je kan natuurlijk ook naar de SF meeting komen πŸ˜€πŸ‘πŸ»

Mogelijk doe ik dat ook, maar dat is voor mij een heel eind weg. Ik heb ook in geen jaren meer met de trein gereisd, gaat dat tegenwoordig met een OV-kaart?
 
Mogelijk doe ik dat ook, maar dat is voor mij een heel eind weg. Ik heb ook in geen jaren meer met de trein gereisd, gaat dat tegenwoordig met een OV-kaart?
.
Met de postkoets naar Driebergen-Zeist (om 07.30 of 18.30, een kilo bintjes of twee witte kolen), dan met de FluxJet tot aan de voordeur van de WillemTwee Studio. Inchecken met een Expert Sleepers Entry Cable.
 
Back
Top