DIY G1176 hulp nodig

raoul

Stamgast
Lid sinds
28 juli 2006
Berichten
444
Locatie
Utrecht
Hallo,
Ik heb pas een "Gyraf" 1176 compressor gemaakt. (hij zit compleet in elkaar en "gewired") Maar het afstellen gaat niet helemaal zoals het hoort,
ik weet ook niet zeker of alle "belangrijke" componenten goed werken of niet.
Is er iemand die dit voor mij kan fixen?
Groetjes,
Raoul.
 
Daar is zowat te veel info, al wel gezocht.
Maar denk dat er iemand met meer kennis van zaken naar moet kijken en misschien doormeten. Daar heb ik niet echt verstand van.
 
Yep, da's vaak het dingetje met de vaak gedane DIY-projecten:

veel discussie, vragen, threads worden op gegeven moment te lang om nog lekker door te kunnen lezen,
vragen worden opnieuw gesteld, andere mensen beginnen morrend te reageren dat die vraag niet opnieuw gesteld had mogen worden want die was al afgehandeld tig bladzijden terug etc etc. 8o)

Blz 3 & 4 van deze onderstaande pdf gezien? Wie weet die al voldoende (en zo niet dan is 't toch weer verder googlen, of wie weet duikt er daar of hier nog iemand op,
of how about de deksel openlaten en gewoon zelf (veilig!) verder meten & prutsen totdat het beter meet of lekker klinkt... nooit slecht voor bijkomende DIY-ervaringen)

 
Thanks. Ik was idd van plan ook nog zelf ff uit te blijven proberen, maar wil uiteindelijk wel een werkende unit om mee te spelen ;-)
Ik moest al iets vervangends kopen (onderdeeltje) omdat ik een kortsluiting had gemaakt met afstellen en meten.. haha
Bedankt voor je tips!
 
Back
Top