• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Moog DFAM / inclusief originele accessoires, stofkap en garantie (Eurorack compatibel)

Prijs
500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

luhum

Nieuwkomer
Lid sinds
12 augustus 2022
Berichten
2
Locatie
Groningen
Na even gespeeld te hebben met deze analoge synthesizer - om te kijken of het analoge werken misschien iets voor mij is - heb ik besloten er niet mee verder te gaan. Het apparaat is in uitstekende staat - mede doordat ik de synthesizer altijd heb afgedekt met een stofkap, zodat er buiten gebruik nooit vuiltjes tussen de knoppen kunnen komen.

De behuizing is eenvoudig weg te schroeven, zodat de synthesizer eventueel in een eurorack gemonteerd kan worden.

Daarbij is er nog garantie op het product tot 22 januari 2023. Het aankoopsbewijs wordt meegegeven bij verkoop.

Testen is mogelijk op afspraak.
dfam.jpeg
dfam2.jpeg
dfam3.jpeg
 
Back
Top