Een vertrekkende nieuwkomer

luhum

Nieuwkomer
Lid sinds
12 augustus 2022
Berichten
2
Locatie
Groningen
Hallo syntheses,

In het kader van transparantie val ik maar direct met de deur in huis. Een goede vriend van me die zeer actief is in de wereld der producers en dj's tipte me deze site om mijn Moog DFAM aan te bieden. Echter kan ik niet posten in dat gedeelte van het forum zonder me voor te stellen. Zelf ben ik jaren actief geweest als dj in de (underground) house en techno scene in Groningen met af en toe een uitstapje elders (oa ADE, Berlijn). Het laatste decennium draai ik voor mijn eigen genot thuis en pruts ik soms wat in Logic om dat beetje creativiteit in mij via de luidsprekers onze zolderkamer in te pompen. De Moog was een probeersel om eens te experimenteren met een analoge synthesizer. Hoewel ik er leuke avonden aan over heb gehouden, besluit ik niet verder te gaan met dit type hardware. Zodoende zal ik verder niet actief zijn op het forum, maar ik kan ik hopelijk één van jullie blij maken met mijn DFAM.

Om de forumrichtlijnen te respecteren, zal ik mijn DFAM plaatsen in het 'MP aanbod'. Hopelijk zie ik je daar.


Hartelijke groeten
Lukas


PS.
blijkbaar heb ik na het posten van deze introductie nog steeds 'niet genoeg rechten' om iets te kunnen plaatsen in 'MP Aanbod' oftewel de interne marktplaats van Synthforum. Ik kan uit de gebruikersvoorwaarden ook niet opmaken hoe ik die rechten krijg. Kan iemand me daarmee helpen?
 
Het forum biedt synthforumgebruikers een marktplaats aan als een extra feature, ik denk niet dat het de bedoeling is dat mensen hier snel een account aanmaken "alleen" om te verkopen. En ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat je een bepaald aantal bijdrages moet leveren, of aantal weken lid zijn voor je op onze marktplaats kan posten.
 
Ik denk dat de meeste mensen hier ook wel naar synths speuren op marktplaats idd. Ik had de advertentie al gezien in ieder geval:D mijn ervaring is dat je het op marktplaats.nl ook wel sneller verkoopt. Succes met de verkoop in ieder geval
 
Welcome, en als ik het goed lees maal jezelf dus ook muziek. Zou zeggen, als het goed voelt, geef het forum een kans om meer te leren over muziek maken, eigen kennis te delen en wellicht af en toe een track van jezelf te posten.
 
Back
Top