Vragen KORG apparatuur verkopen

Lid sinds
6 augustus 2022
Berichten
2
Locatie
Nederland
Ik hou het maar even kort sinds ik alleen op deze forum ben om wat te vragen over KORG spullen verkopen.
Het zijn voornamelijk twee piano's en diverse KORG spullen die erbij horen:
PS3100 en M3-88

Heeft het zin om het hier proberen te verkopen of weet iemand toevallig van Nederlandse winkels die zo'n apparatuur inkopen?
bc6a5074-297d-4a08-b052-c6b80f3e7a98.jpg
928eb8b6-bfd2-47fd-ad97-460791ed59a3.jpg
 
Ja, dat heeft zeker zin want hier zitten de echte liefhebbers van die spullen.
 
Mocht je het niet weten, die PS3100 is zeldzaam en waardevol.
Als ik jou was zou ik eerst even kijken op Musical Instruments For Sale - New & Used Music Gear om een idee van de waarde te krijgen. Nu is het wel zo dat die prijzen vaak weer extreem hoog zijn vanwege de commissie ect ect.
(en als jij mij was, zou je hem gewoon houden ook al had je geen plek meer : ) )
 
Doe eerst wat huiswerk ivm de waarde en dan kan je ze hier te koop zetten. Verwacht je maar aan berichtjes met kandidaten die voor een lage prijs hopen je te overtuigen. Dan kunnen zowel inkooers zijn van winkels als gewone liefhebbers.
als er problemen zijn of schade scheelt dat natuurlijk qua waarde met een mooie gereviseerde die je op reverb ziet. Laat me grofweg zeggen dat de prijs op reverb -30% zowat een vlot verkopende prijs is, indien in goeie staat zonder issues
die korg 3100 gaat vast de hoofdprijs. Durf er zelfs geen getal op kleven
 
Juist omdat het vintage spul is en redelijk niche zoeken voor een koper dacht ik zoek maar eens op plekken met synth liefhebbers. Dan zit je teminste op de goeie plek.
Ik wacht op wat meer reacties, dan kijk ik wel of ik het morgen hier dan in de verkoop forum zet.
 
De m3-88 is ook prima te verkopen, maar die kan zo te zien wel eerst een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Kijk dan ook goed na of alle knoppen, schuiven en potmeters het nog goed doen ivm stof. Touch screen op de m3 schijnt nog wel eens slecht te worden, dat is ook iets om voor verkoop na te lopen.
Met een Radias en/of 256mb samplegeheugen uitbreiding zal hij meer waard zijn. Zitten die uitbreidingen erin, dan staat dat in beeld tijdens het opstarten (EXB-RADIAS en EXB-M256).
 
Back
Top