For my true brothers and sisters!!

idd,na herbeluisteren viel ik ook omver (was iets met de patch en settings die niet gesaved waren.) Track geupdate! Hopelijk beter.
 
Laatst gewijzigd:
Leuke dnb, totale mix lijkt alsof ik een muts op heb maar wat moet je anders met die warmte de laatste tijd
 
Even aangepast. Is dit beter? (oude link heb ik laten staan als referentie)

Het is persoonlijk natuurlijk. Dus wat vindt jij lekkerder klinken?
Misschien ergens tussenin gaan zitten, deze wordt haast schel :)
Overigens lijkt het alsof je vooral de drums meer hoog hebt gegeven. Het ging mij meer om de wollige basis die er onder zit.
Ik moet overigens zeggen dat ik momenteel luister op een Bose soundlink, dat is handig als referentie, maar niet per sé om een mix tot in details te beoordelen. Dus misschien ook andere meningen even afwachten :)
 
Ik heb enkel de bass eq wat omlaag gehaald met +- 3 a 3.5 db. De hooge tonen kunnen ook nog omlaag maar dan wordt het wat te flets (lees: niet mijn voorkeur) in die regio vind ik. Ik wacht op andere reacties en moest jij ook nog eens op een ander systeem kunnen luisteren en beoordelen zou dat welkom zijn!!
T'is allesinds de juiste balans vinden tussen de hooge en lage regionen.
Alvast bedankt!
 
Ik heb enkel de bass eq wat omlaag gehaald met +- 3 a 3.5 db. De hooge tonen kunnen ook nog omlaag maar dan wordt het wat te flets (lees: niet mijn voorkeur) in die regio vind ik. Ik wacht op andere reacties en moest jij ook nog eens op een ander systeem kunnen luisteren en beoordelen zou dat welkom zijn!!
T'is allesinds de juiste balans vinden tussen de hooge en lage regionen.
Alvast bedankt!
Ik kan sowieso op Hs8's luisteren en op m'n headphones als ik thuis ben.
 
k weet dat het D&B is maar het geheel klinkt voor mij veel te dof!
 
via update, op mijn monitors (Adam A77x ) is er nog te veel laag, op headset dt770 klinkt beter.
 
Minder laag, maar dat is persoonlijke mening. Anderen vinden het misschien perfect zo.
 
Back
Top