Electromagnetische velden van een arcadehal (sampling & music)

Electromagnetische velden van een arcadehal (sampling & music)

Dave Mech

Ouwe rot
Lid sinds
20 Maart 2011
Berichten
1.360
Dave Mech heeft een nieuwe Bit gepost:

Electromagnetische velden van een arcadehal (sampling & music) - Een nieuwe sample hunt video en sample pack

Ello synthforummers.

Hier is een nieuwe sample hunter video en sample pack. Dit keer ga ik een arcadehal in met SOMA Ether om samples om te nemen. Uiteraard is dit de perfect plek for SOMA Ether. Mocht je het apparaat niet kennen: het zet elektromagnetische velden om in geluid. Je kunt er echt te gekke sounds mee ontdekken. In de video laat ik het opnameprocess zien en daarna een live recording van een jam waar ik sommige van de samples gebruik.

Je kunt de sample pack hier vinden...

Lees hier meer...
 
ik heb zo'n soma eens getest in mijn cave en ondanks vele spulletjes viel t resultaat me toch dik tegen.
 
coole sounds.

Keek het personeel van die arcadehal niet raar op toen je met je SOMA hun speelkasten besnuffelde??
 
coole sounds.

Keek het personeel van die arcadehal niet raar op toen je met je SOMA hun speelkasten besnuffelde??
Ik heb van te voren toestemming gevraagd en een formulier moeten invullen. Dus wisten er van :) normaal zijn ze niet zo happig op mensen laten filmen. Sowieso mocht er niemand in beeld komen enzo. Maar ze vonden dit een dergelijk leuk idee dat het mocht :)
 
Back
Top