Hi iedereen

ouibeau

Nieuwkomer
Lid sinds
6 mei 2021
Berichten
2
Locatie
Rotterdam
Electronische muziek loop sinds begin jaren 70 als rode draad door mijn leven. Als liefhebber, verzamelaar, luisteraar, belangstellende, redacteur, fan, you name it. Een paar maanden geleden kreeg ik een Eurorack met wat modules in mijn schoot geworpen, hoera, en voor het eerst, bijna niet voor te stellen na zoveel jaren, kan ik zelf aan de knoppen draaien. Ik merk dat ik een enorme achterstand heb en zit daarom bij dit forum om hulp te vragen bij het gebruik van mijn modulaire aanwinst. Ik heb Youtube afgestruind, heb me laten verleiden tot het "patreon" membership maar merk dat de echte basics moeilijk te vinden zijn, al was het alleen maar omdat elke beginner's tutorial met andere modules wordt uitgelegd. Kortom, naarstig op zoek naar hulp, één of meerdere workshops, begeleiding, persoonlijke training.
 
Welkom! Ik weet niet of je ze nog kunt nabestellen, maar volgens mij heeft ongeveer een half jaar geleden in enkele uitgaven van Interface.nl een 'beginnerscursus eurorack' gestaan
 
Welkom Ouibeau, mooie tref die eurorack, je zit hier wel goed want menigeen heeft zoiets. Zelf ben ik nog niet aan de eurorack begonnen, maar heb wel de nodige andere synths.
 
Ik ken je niet met jouw Eurorack helpen, maar wens je wel hier welkom.
 
And Synthforum can also be a good friend! Welcome!
 
Back
Top