Skiff gezocht (blijkbaar niet zo gemakkelijk)

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
'k zoek een skiff met bepaalde specs, maar heb al uren zitten zoeken zonder succes

* 104hp of 2 rijen van 104
* geen externe power supply (=verlies hp en irritante warmte)
* power supply aan zijkant (niet achteraan of onderaan)
* niet eowave (die krijgt slechte commentaren voor tekort aan power)

Ik heb een make noise skiff, maar die is nergens te vinden momenteel.
Verder vind ik hoegenaamd niets met deze specs..
 
bedoel je iets in deze aard: Mantis - Tiptop Audio


oops sorry, kan blijkbaar bericht niet vewrijderen, had niet gezien dat je voeding aan zijkant wenste
 
Misschien is die van MDLRcase iets voor je, is wel ietsje breder (114 HP ipv 104):


Maar hij maakt ze ook op maat, dus je zou hem ook eens kunnen contacteren.
 
neen en is ook geen skiff :)
kan je me is zeggen wat een "Skiff" exact is, want zie nu ook al andere voorstellen hier, dacht dat een Skiff een ondiepe bak met schuine rand was. of is skiff een vierkante ondiepe platte bak?
 
nog een make noise gevonden , mag dus slotje op

bedankt iedereen vd input

PS: skiff: zo plat mogelijk, dus de mdlr en mantis vielen af, en de erica synths was 7u dus te veel...
 
De wens voor "zo plat mogelijk" met "interne power supply" vind ik bijzonder :) Bij de cases die ik heb met interne power supply zorgt die ervoor dat de case een stuk dieper moet zijn.
Ik wil er toevallig twee verkopen mocht je interesse hebben. Beiden van Clank modular, de ene wat dieper dan de andere. Bij de diepere is de ruimte uit het deksel weggehaald (maar kan nog steeds dicht met kabels ingeprikt). Ze zijn als koffer daarom beiden dezelfde maat. Ze hebben ieder twee rijen van 104HP
 
Back
Top