Vincent hier

Myrhal

Nieuwkomer
Lid sinds
28 mei 2021
Berichten
3
Locatie
Almere
Hallo allemaal,

ik ben Vincent, ik ben 5 jaar en doe woodywoodpecker na. Nee hoor geintje :D

Ik ben de 40 inmiddels al ruim gepasseerd, maar Roadrunner was wel altijd mijn favoriete platenlabel, want metalhead...

Een metalhead ben ik in principe nog steeds, met een voorkeur voor bands als Meshuggah, Twelve Foot Ninja, Gojira etcetera.
Ook speel ik nog steeds gitaar, op mijn 6,7 en 8 snarige exemplaren.

Maar daarvoor ben ik hier niet. Ik ben inmiddels 25 jaar zelfstandig als sound designer en werk hoofdzakelijk in mijn eigen studio, voor games en televisie.
Een voorliefde voor soft synths had ik al heel lang, maar aan "echte" synths ben ik nog niet zo heel lang geleden begonnen. In mijn zoektocht naar reviews over bepaalde synths kwam Synthforum vaak voorbij, dus leek het me leuk om een account aan te maken en me af en toe te kunnen mengen in het enthousiasme dat ik hier vaak zie.

Ik heb inmiddels alweer aardig wat synths gekocht en verkocht, maar ik heb nu een aantal exemplaren die als het aan mij ligt mijn studio nooit meer verlaten. Mijn laatste twee liefdes zijn de Vermona PERfourMER en de U.D.O. Super 6. Verder zijn mijn Summit en de Hydrasynth ook niet meer weg te denken. Ook heb ik een DT en een DN en aas (en twijfel ik ook, aangezien een AR me ook heel vet lijkt) ik op een Syntakt. Dave Mech heeft me door middel van zijn muziek die hij maakt met dat apparaat al flink van een hoop GAS voorzien. Ook heb ik een aantal tenen in het Eurorack avontuur gezet, dat wil zeggen: ik heb een stuk of vier modules inmiddels, maar nog geen case etcetera. Ik zit nog in de opbouwende fase, maar het heeft geen haast.

Verder ben ik gewoon een enorme nerd en dol op knopjes, en gelukkig heb ik daar mijn beroep van kunnen maken.

Cheers!
 
Back
Top