colores diferente

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.542
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Even wat anders gedaan en wel met zang bezig geweest.
dus nu iets uit mijn brein ontsproten.*
de wavestate,halion 6,omnisfere.



Groeten van Andreos :)
 
mooi hoor, voor mij is die wel iets te ingewikkeld kwa arrangement en daardoor voor mij onvoorspelbaar, maar dat maakt het juist wel heel interessant om helemaal tot het einde te luisteren. Einde vind ik ook prachtig kwa sound pallet.
 
Ligt classic getinte game music?
Beetje bizarre akkoorden maar wel lekker...:okdan:
Dat ritme komt zeker uit de Omnisphere?

Goed gedaan...
oke.png
 
Ja mooi, tof dat je niet voor standaard drums hebt gekozen, zo kan het dus ook ๐Ÿ‘๐Ÿป
 
Inspirerend, hele mooie stukken, vooral het begin en het eind. In het midden was je me af en toe een beetje kwijt. Misschien omdat de drums me niet zo aanspraken, ik had op iets akoestischer klinkends gehoopt door de andere geluiden
 
mooi hoor, voor mij is die wel iets te ingewikkeld kwa arrangement en daardoor voor mij onvoorspelbaar, maar dat maakt het juist wel heel interessant om helemaal tot het einde te luisteren. Einde vind ik ook prachtig kwa sound pallet.
dank je wel Guifster!

groeten van Andreos :)
 
Inspirerend, hele mooie stukken, vooral het begin en het eind. In het midden was je me af en toe een beetje kwijt. Misschien omdat de drums me niet zo aanspraken, ik had op iets akoestischer klinkends gehoopt door de andere geluiden
dank je wel!
Ja je maakt een keus ,nu dus uit de wavestate,volgende keer wat meer echte instrumenten!
Maar ik maak ook de' keus omdat wij op dit forum zitten.

Groeten van Andreos :)
 
Back
Top