Novation v-station en b-station nu freeware

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Beide plugins v-station en b-station van novation zijn vanaf nu gratis.


Novation-V-Station-Bass-Station-free.001-1024x576.jpeg
 
Er zijn veel preset banks voor,,
Alleen is door presets scrollen heel onoverzichtelk, Alleen de +/- prg chng scroll buttons dacht 'k ?? of geen genre type ?

De powercore versie klinkt nog beter, Een hardware v-station wil ooit wel eens hebben,, ja, die Motorola DSP,, klinkt heel goed vind 'k,,

De serials komen automatisch via de browser in de download dir te staan, dat moest ik effe doorzoeken,,
 
Op MacOS Catalina (en waarschijnlijk alles daarna) ligt de GUI in puin.... Op High Sierra toont hij normaal.

Hoe hebben jullie de registratie gedaan? Ik ben er niet aan begonnen, moeilijk gedoe via de Focusrite store en registreren voor een license file etc. Het is niet effe installeren en gaan....... Laat maar zitten dan...

Screenshot 2022-07-12 at 18.26.17.png

Screenshot 2022-07-12 at 18.29.35.png


Screenshot 2022-07-12 at 18.58.51.png
 
tja, normaal moest je wachten op support feedback voor de serial key, maar dat gaat nu automatisch,,,,
De serial file zit direct in de download map, na clicken op de button rechts boven, dan opent de browser
en dan die serial file laden, met de button er onder,,, ik moest ook effe zoeken,

tja, idd, die >= catalina ??
 
Nice! Ik maak al 12 jaaren niks meer in een daw. Maar daarvoor gebruikt ik v-station als de eenige synthesizer vst voor alle tracks :)
 
tof, heb voor de Bass station geloof ik nog ooit 100€ ofzo betaald. maar had erna problemen met login telkens. nu download ik die gratis versie, weer zelfste probleem
 
V-Station werkt op Mac M1, maar is zeer onstabiel. Tijdens het spelen veranderd zomaar de preset of blijft helemaal hangen. Het lijkt wel een gekraakte versie.
 
moeilijk gedoe via de Focusrite store en registreren voor een license file etc. Het is niet effe installeren en gaan....... Laat maar zitten dan...

Okay, ik heb het even opnieuw geprobeerd en het gaat inderdaad wel soepel. Even een request file genereren, er op klikken en je krijgt direct een licence file als download. De VST's klinken goed en zijn easy voor de CPU...

@anoniempje Thanx voor de tip!
 
Focusrite Estore, ligt gewoon plat bij mii waar ik telkens wordt naar toe gelinked..... mijn originele codes werken ook nog steeds niet. ach zal wel ff wachten tot het loopt zoals moet, B station lag al maanden out bij mij vanwege login probs, komt op geen dag meer aan. vond he anders wel leuke plugin
 
Nu begrijp ik eindelk de Prg Chng vd V-Station: Da's van 100-199 / 200-299 / 300-399 / 400-499 - MSB Fixed, LSB 1-2-3-4

Ik zal eindelk de v-station powercore al m'n .mid banks eens samplen,,
Ableton v11 moest eerst wel opnieuw geinstalleerd worden,, brrrr,
 
32 bit, helaas doei. V-station klinkt wel erg goed, naar mijn herinnering. Eens naar een K-Station gaan loeren weer binnenkort mits die niet ineens belachelijk duur zijn geworden.
 
De Adam Van Baker V-Station SoundSet is toch goed hoor,,,,
't is gesampeld,, Kick Ass die 22.050Hz wav versie op de K2661,

Ik zie niet meer veel kurzweils te koop staan,, ??
 
Back
Top