• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Micromonsta 2 - dual poly synth (2*6 voices)

Prijs
315 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

woe0023e

Nieuwkomer
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
8
Locatie
waalwijk
super leuk ding, zo goed als nieuw. geweldige sound en mogelijkheden en super portable. super makkelijk te poweren met usb b.
is te poweren en midi te sturen met 1 usb, super handig (zelfs via je telefoon!)
met "the ant 2" heel makkelijk aan parameters aanpassen zonder veel in de menu te zitten.
voor meer info check de site, Micromonsta 2 | Audiothingies
patches en downloads te vinden op Audiothingies Downloads

ik sta wel open voor ruilen maar er zijn maar weinig dingen die ik er voor wil ruilen (ik sta ook open voor wat bijbetalen als je iets met meerwaarde biedt meld wel wat je er bij verwacht als je een aanbod doet :) )

oh en serial number 14, heb je niet veel aan maar een laag getal is wel leuk :p
  • 2 x 6 voices of polyphony
  • 3 oscillators, 1 multimode filter, 3 envelopes, 3 LFOs, 10 modulation slots and 2 operators per voice (lag and mult)
  • 12 « analog » oscillator types + 4 FM-able oscillators for OSC1
  • 12 « analog » oscillator types + 8 multisampled wavetables for OSC2 and OSC3 (FM source)
  • 8 filter types with FM
  • Per voice and per oscillator detuning options for analog character
  • Deep modulation matrix
  • Delay + reverb (per program)
 

Attachments

  • IMG_20220709_193425.jpg
    IMG_20220709_193425.jpg
    139,7 KB · Bekeken: 259
  • IMG_20220709_193342.jpg
    IMG_20220709_193342.jpg
    226,8 KB · Bekeken: 235
Back
Top