Field Sketch Book | Rephazer | OP-1 Field

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Had de schets video's al in het OP-1 Field topicje geplaatst, maar heb de schetsen voor het gemak ook even op Bandcamp gezet voor de liefhebber:


Onderstaande nogmaals de video's:





Hoop dat het mag smaken ;)
 
Een beetje lang om uit te luisteren, dus ik heb geskipped, er waren wondermooie stukken bij, maar telkens als je op een knopje duwde, hoorde je hier een klik???
 
Top! Dank voor het luisteren. Ben blij dat ondanks het skippen het in ieder geval bij iemand klikt hier :okdan:

Haha zonder gekkigheid, dat is waarschijnlijk het stutter effect van de OP-1.
 
Ik vind dat je de volgende OP-1 wel gratis van de fabrikant mag krijgen. Volgens mij drijf je met dit soort stukken de sales wel op. Je eerdere werk was voor mij een reden om een 2de hands OP-1 original te kopen.
 
Haha dat zei iemand op Elektronauts ook al voor wat betreft aanschaf van de originele OP-1. Zou inderdaad leuk zijn, maar niks is gratis hé ;)
In het verleden heeft Teenage Engineering wel eens een OP-1 video van mij op hun Social Media gepost en ging daarmee de waardering 2 kanten op.. Jammer dat ze dat niet meer doen.

Nu ik er toch ben.. Onderstaand nog een nieuwe snippet:

 
Klinkt mooi.. sfeervol en lekker baslijntje...

Is de reverb tail afgeknipt? is het stuk audio 'ingeplakt' in de opname?
 
Dank! De performance is eerst opgenomen op de OP-1 Field (je kunt 2 x 6 minuten opnemen) daarna is de OP-1 verbonden met mijn iPhone via een CCK, daarna zijn de audio/video opname en FM uitzending zijn allemaal tegelijkertijd uitgevoerd ;)
 
Erg prettig, dat wat je uithaalt met die piano, pads, bas en ritmes. Dat is voor mij wel het meest geslaagd. Lekker dromerig.
 
Erg prettig, dat wat je uithaalt met die piano, pads, bas en ritmes. Dat is voor mij wel het meest geslaagd. Lekker dromerig.
Dank voor het luisteren en de reactie!
 
Back
Top