The distant past in the far future...

mooi hoor, heel lekker sfeertje
 
Dank u wel. :okdan::okdan:

Ik heb nou iets meer de ruimte met de nieuwe setup indeling.
Kan nu beter bij de controls van Arturia en de Berhinger X-Touche komen...
De tafel past net precies in de kamer, één centimeter langer en het paste niet.
180 cm is blijkbaar toch de grootse standaard tafel maat voor bureaus.

Nu ik de Touche-X heb, kan ik nu veel beter in realtime in/out faderen:okdan::halleluja
dat was met de muis: bibberen....:o:
Ik ben heel blij met de Touche One en wil binnenkort de aantal faders vergroten (met de Extender)
naar 8 sporen.

Verder is de Touché SE (die ik besteld heb) vertraagt naar 5 weken...:?
Hij was opeens niet meer in voorraad bij alle Bax winkels...:o:
 
En Oh ja, Spectrasonics Omnisphere met Keyscape, maar dat kon je wel horen aan het eind denk ik...
Bedankt allemaal. :okdan:


Keeping up the good stuff!!:okdan::halleluja:walker:
 
Goeie track hoor, fijn arrangement ook!
Als ik een (klein) opmerkinkje mag maken; het kabbelt nu de hele tijd door en ik had zelf ergens een break/rustpuntje met daarna weer een opbouw wel passend gevonden maar da's mijn smaak dan.
Die gitaar was Halion neem ik aan?
 
Dat klopt het is een HALion gitaartje...
Tja een rust punt,:okdan:
Na de eerste break/transpose ben ik er idd in blijven hangen;
dat kwam voornamelijk door de gitaar solo (2 uur mee bezig geweest)
Ik probeerde de elektrische gitaar zo natuurgetrouw te laten horen...
half ingespeeld en de helft via grid mode uitgepluisd (blokjes uittekenen, speel foutjes corrigeren etc)
Mijn bender technieken is ook niet denderend maar probeert het wel stiekem te gebruiken...

Hoooh!, ik kan niet wachten tot die Touché SE er is...:{:okdan:

Het is ook experimenteel, compleet nieuwe handelingen, nieuwe geluiden en snel gemixt...
Dag 3 van mijn nieuwe setupplaatsing...
 
Ik moet zeggen dat toen die gitaar erin kwam had je me wel dus wat mij betreft klonk het goed in ieder geval.
Hoooh!, ik kan niet wachten tot die Touché SE er is...:{:okdan:
Het is dat je 'm al besteld hebt want ik heb 'm en gebruik 'm te weinig dus die mag wel in de verkoop.
Mocht je toch interesse hebben stuur dan ff een pm dan stuur ik wel ff een fotootje.
 
Bedank!:okdan::okdan: Maar zoiets komt bij mij altijd als ik al betaald heb... :o:
isch nie erg!
Genoeg mensen die zo'n (luxe) controller "tweedehands" willen kopen...
:okdan:
 
Bedank!:okdan::okdan: Maar zoiets komt bij mij altijd als ik al betaald heb... :o:
isch nie erg!
Maakt niet uit joh; ik dacht wellicht kan je een refund vragen en dan verkoop ik de mijne aan jou, hij is een keer of tien gebruikt
Genoeg mensen die zo'n (luxe) controller "tweedehands" willen kopen...
Oh misschien wel maar hij staat nu op de plank en eigenlijk ben ik momenteel wat te lui om ermee te gaan leuren, het is ook niet dat ie persee weg moet of zo.
Het is meer dat ik hierboven las dat jij zoiets wil kopen dat het dan spontaan in me opkomt want ik had 'm ook nog niet eerder op het forum aangeboden.
 
Pak 'n synth, sluit 'm aan, maak met de Touché een vreemde beweging en maak er een wavefile van,
klinkt ie qua ritme en toonhoogte goed, zet t'm in een beat en je kunt meest vreemde beats en sequence maken...(tip?) :okdan: 8)
 
Back
Top