Om Namah Shivaya [Ambient Dub Techno]

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Ik zat vandaag een filmpje van mijn goede vriend S1gn te kijken over Ambient Dub Techno. Dat filmpje heeft me geïnspireerd om eens andere ambient te maken. En om wat meer met mijn stem te doen.

Sinds vorig jaar september ben ik lid van een pop-koor. We zingen pop-nummers. Sinds ik bij dat koor ben, durf ik mijn stem wat meer te gebruiken in mijn nummers. Heel vroeger verstopte ik mijn stem en vond ik mijn stem niet mooi, maar sinds ik bij dat koor ben, heb ik mijn stem geaccepteerd. In dit nummer heb ik mijn stem wel bewerkt, maar dat komt omdat ik mijn stem als een instrument heb gebruikt en dus ook zo heb bewerkt.




Hidden Voices, dat koor waar ik in zit, is van oorsprong een jongerenkoor en ik ben daar een van de jongste. De gemiddelde leeftijd van dat koor is 65+ :-)
 
Vocoder werkt tof. Gave track!

Vindt de sound nog wel transparant, mag wat meer pulseren.. Misschien kan je es wat spelen met een side-chained compressor, voor iets meer rokerigheid.. expres even mee uit de bocht vliegen en dan fine-tunen.. lekker met die pads plamuren..
 
Back
Top