Gloomy - Force The Governements On Their Knees

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België

Belgium already has 3.7 agents per 1,000 inhabitants, more than most other European countries. What will they do if the entire population revolts? What will they do if every Belgian and Dutch person requests a deferment of payment of taxes? What will they do if we fill the whole planet with Hemp? Force the governments to their knees!!! Be inventive! Throw flowers to the Police.
 
Mooie strakke beat 'n drive. Dat inkorten van de snare gate vinnik goed gevonden. Deze staat als een huis !
 
Hey guys, dank jullie wel voor de mooie feedbacken allemaal. Hierbij zie je hoe en wat ik met dit nummer ben bezig geweest:
 

Attachments

  • opties.png
    opties.png
    12,4 KB · Bekeken: 90
Dit zit zeker goed in elkaar! Klinkt lekker hoor :okdan:
 
Ik vind dit een goede vertaling van het totaal absurde dat tegenwoordig in België heerst. Zelf hou ik meer van melodieuze muziek maar de manier waarop je effecten en ritme tot één geheel combineert, is gaaf gedaan :okdan:.

Wat me wel opvalt: de basdrum op 2:01 komt op mijn koptelefoon veel te hard binnen en drukt nogal veel weg. Misschien is het de bedoeling dat je er alles mee wegblaast; in dat geval prima. Maar anders zou ik toch overwegen om ofwel het volume van de bas een beetje naar beneden te brengen ofwel wat laag weg EQ-en.

:doei:
 
Hey @Danny Je hebt op alle vlakken gelijk. Mijn Senheisers zijn stukgebeten door mijn honden, dus ik kan momenteel niet goed afmixen. Voor de rest, niets dan lof, dank je wel.
 
Back
Top